Kwartalnik Filmowy 66 (2009): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Misty Roxy (dyskusja | edycje) |
Misty Roxy (dyskusja | edycje) |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
KAROLINA KOSIŃSKA<br/> | KAROLINA KOSIŃSKA<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
− | O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. | + | O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. Na marginesach campu<br/> |
JOANNA KULAS<br/> | JOANNA KULAS<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
Linia 33: | Linia 33: | ||
<b>KOJĄCY UROK KICZU</b><br/> | <b>KOJĄCY UROK KICZU</b><br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
− | Hollywooden heart. | + | Hollywooden heart. Filmowa kariera Elvisa Presleya<br/> |
JOANNA STACEWICZ<br/> | JOANNA STACEWICZ<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
Linia 39: | Linia 39: | ||
IWONA SOWIŃSKA<br/> | IWONA SOWIŃSKA<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
− | Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i Podwójne życie Weroniki Krzysztofa | + | Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i <i>Podwójne życie Weroniki</i> Krzysztofa Kieślowskiego<br/> |
− | Kieślowskiego<br/> | + | |
AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA<br/> | AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
Linia 48: | Linia 47: | ||
<b>AKSJOLOGIE</b><br/> | <b>AKSJOLOGIE</b><br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
− | Obiektywizm subiektywnych pragnień. | + | Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w uczcie Babette Gabriela Axela <br/> |
WALDEMAR FRĄC<br/> | WALDEMAR FRĄC<br/> | ||
<br/> | <br/> |
Wersja z 17:02, 29 mar 2010
Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2009
OD REDAKCJI
CAMP - DOBRY SMAK ZŁEGO SMAKU
Międzynarodowa intryga. Szpiedzy pop i szykowne sekrety lat 60
FABIO CLETO
Campowy androgyn. Rocky Horror Picture Show Jima Sharmana
KAROLINA KOSIŃSKA
O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. Na marginesach campu
JOANNA KULAS
ESTETYKA SZOKU
Dyskretny urok surrealizmu w twórczości filmowej Waleriana Borowczyka
PAULINA KWAS
Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - diabeł Andrzeja Żuławskiego
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK
Alexandro Jodorowsky
PIOTR MIRSKI
Kevin Smith i jego X-świat
ANDRZEJ PITRUS
KOJĄCY UROK KICZU
Hollywooden heart. Filmowa kariera Elvisa Presleya
JOANNA STACEWICZ
Dwuznaczny powab. Opera w kinie
IWONA SOWIŃSKA
Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i Podwójne życie Weroniki Krzysztofa Kieślowskiego
AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA
Gnijący pan młody. O kinie Tima Burtona
ŁUKASZ MACIEJEWSKI
AKSJOLOGIE
Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w uczcie Babette Gabriela Axela
WALDEMAR FRĄC
Portret podwójny. Wizerunek depresji
SŁAWOMIR SIKORA
POP-REAKTYWACJA
O pewnej tendencji kina popularnego
MIŁOSZ KŁOBUKOWSKI
Kino odwróconego czasu
MARCIN GIŻYCKI
Kino bezpośrednie w soczewce Mirosława Przylipiaka
EWA MAZIERSKA
Przełomowe filmy w subiektywie Piotra Zawojskiego
BARBARA KITA
NOTY O AUTORACH
SUMMARY
TABLE DE MATIERE