Kwartalnik Filmowy 66 (2009): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Misty Roxy (dyskusja | edycje) |
Misty Roxy (dyskusja | edycje) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
FABIO CLETO<br/> | FABIO CLETO<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
− | Campowy androgyn. Rocky Horror Picture Show Jima Sharmana<br/> | + | Campowy androgyn. <i>Rocky Horror Picture Show</i> Jima Sharmana<br/> |
KAROLINA KOSIŃSKA<br/> | KAROLINA KOSIŃSKA<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
Linia 22: | Linia 22: | ||
PAULINA KWAS<br/> | PAULINA KWAS<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
− | Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - | + | Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - <i>Diabeł</i> Andrzeja Żuławskiego<br/> |
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK<br/> | MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK<br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
Linia 47: | Linia 47: | ||
<b>AKSJOLOGIE</b><br/> | <b>AKSJOLOGIE</b><br/> | ||
<br/> | <br/> | ||
− | Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w | + | Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w <i>Uczcie Babette</i> Gabriela Axela <br/> |
WALDEMAR FRĄC<br/> | WALDEMAR FRĄC<br/> | ||
<br/> | <br/> |
Wersja z 17:06, 29 mar 2010
Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2009
OD REDAKCJI
CAMP - DOBRY SMAK ZŁEGO SMAKU
Międzynarodowa intryga. Szpiedzy pop i szykowne sekrety lat 60
FABIO CLETO
Campowy androgyn. Rocky Horror Picture Show Jima Sharmana
KAROLINA KOSIŃSKA
O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. Na marginesach campu
JOANNA KULAS
ESTETYKA SZOKU
Dyskretny urok surrealizmu w twórczości filmowej Waleriana Borowczyka
PAULINA KWAS
Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - Diabeł Andrzeja Żuławskiego
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK
Alexandro Jodorowsky
PIOTR MIRSKI
Kevin Smith i jego X-świat
ANDRZEJ PITRUS
KOJĄCY UROK KICZU
Hollywooden heart. Filmowa kariera Elvisa Presleya
JOANNA STACEWICZ
Dwuznaczny powab. Opera w kinie
IWONA SOWIŃSKA
Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i Podwójne życie Weroniki Krzysztofa Kieślowskiego
AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA
Gnijący pan młody. O kinie Tima Burtona
ŁUKASZ MACIEJEWSKI
AKSJOLOGIE
Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w Uczcie Babette Gabriela Axela
WALDEMAR FRĄC
Portret podwójny. Wizerunek depresji
SŁAWOMIR SIKORA
POP-REAKTYWACJA
O pewnej tendencji kina popularnego
MIŁOSZ KŁOBUKOWSKI
Kino odwróconego czasu
MARCIN GIŻYCKI
Kino bezpośrednie w soczewce Mirosława Przylipiaka
EWA MAZIERSKA
Przełomowe filmy w subiektywie Piotra Zawojskiego
BARBARA KITA
NOTY O AUTORACH
SUMMARY
TABLE DE MATIERE