Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Filmowy 66 (2009): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

Linia 11: Linia 11:
 
FABIO CLETO<br/>
 
FABIO CLETO<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Campowy androgyn. Rocky Horror Picture Show Jima Sharmana<br/>
+
Campowy androgyn. <i>Rocky Horror Picture Show</i> Jima Sharmana<br/>
 
KAROLINA KOSIŃSKA<br/>
 
KAROLINA KOSIŃSKA<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Linia 22: Linia 22:
 
PAULINA KWAS<br/>
 
PAULINA KWAS<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - diabeł Andrzeja Żuławskiego<br/>
+
Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - <i>Diabeł</i> Andrzeja Żuławskiego<br/>
 
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK<br/>
 
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Linia 47: Linia 47:
 
<b>AKSJOLOGIE</b><br/>
 
<b>AKSJOLOGIE</b><br/>
 
<br/>
 
<br/>
Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w uczcie Babette Gabriela Axela <br/>
+
Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w <i>Uczcie Babette</i> Gabriela Axela <br/>
 
WALDEMAR FRĄC<br/>
 
WALDEMAR FRĄC<br/>
 
<br/>
 
<br/>

Wersja z 17:06, 29 mar 2010

Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2009


okładka numeru
66/2009


OD REDAKCJI

CAMP - DOBRY SMAK ZŁEGO SMAKU

Międzynarodowa intryga. Szpiedzy pop i szykowne sekrety lat 60
FABIO CLETO

Campowy androgyn. Rocky Horror Picture Show Jima Sharmana
KAROLINA KOSIŃSKA

O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. Na marginesach campu
JOANNA KULAS

ESTETYKA SZOKU

Dyskretny urok surrealizmu w twórczości filmowej Waleriana Borowczyka
PAULINA KWAS

Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - Diabeł Andrzeja Żuławskiego
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK

Alexandro Jodorowsky
PIOTR MIRSKI

Kevin Smith i jego X-świat
ANDRZEJ PITRUS

KOJĄCY UROK KICZU

Hollywooden heart. Filmowa kariera Elvisa Presleya
JOANNA STACEWICZ

Dwuznaczny powab. Opera w kinie
IWONA SOWIŃSKA

Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i Podwójne życie Weroniki Krzysztofa Kieślowskiego
AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA

Gnijący pan młody. O kinie Tima Burtona
ŁUKASZ MACIEJEWSKI

AKSJOLOGIE

Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w Uczcie Babette Gabriela Axela
WALDEMAR FRĄC

Portret podwójny. Wizerunek depresji
SŁAWOMIR SIKORA

POP-REAKTYWACJA

O pewnej tendencji kina popularnego
MIŁOSZ KŁOBUKOWSKI

Kino odwróconego czasu
MARCIN GIŻYCKI

Kino bezpośrednie w soczewce Mirosława Przylipiaka
EWA MAZIERSKA

Przełomowe filmy w subiektywie Piotra Zawojskiego
BARBARA KITA

NOTY O AUTORACH

SUMMARY

TABLE DE MATIERE