Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Rita Baum 18 (2011): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Rita Baum lub Spisy treści 2011 ---- okładka numeru<br/>18/2011<br...”)
 
Linia 3: Linia 3:
 
[[Image: Rita baum_18_2011.jpg|thumb|160px||okładka numeru<br/>18/2011]]<br/>
 
[[Image: Rita baum_18_2011.jpg|thumb|160px||okładka numeru<br/>18/2011]]<br/>
  
SPIS TREŚCI:
 
  
 
'''TRANSHUMAN:'''
 
'''TRANSHUMAN:'''

Wersja z 13:06, 14 lip 2011

Przejdź do Rita Baum lub Spisy treści 2011


Plik:Rita baum 18 2011.jpg
okładka numeru
18/2011


TRANSHUMAN:

Alexander R. Galloway, Eugen Thacker, O MIZANTROPII
Konrad Becker, POTĘGA KLASYFIKACJI – KULTURA, KONTEKST, KOMENDA, KONTROLA, KOMUNIKACJA, KOMPUTER
Carlos Katastrofsky, (vir.us.exe)
Christiane Paul, SZTUKA CYFROWA/ SZTUKA PUBLICZNA: SPOŁECZNOŚCI SIECIOWE
The Institute for Applied Autonomy (IAA), ENGAGING AMBIVALENCE: INTERVENTIONS IN ENGINEERING CULTURE
Kama Wróbel, ROBAKI W SŁUŻBIE SZTUKI
Anonymus, A LETTER FROM ANONYMUS
Vernor Vinge, OSOBLIWOŚĆ
Ray Kurzweil, PRAWO PRZYSPIESZAJĄCYCH POWROTÓW
Otto Rossler, ENDONOMADOLOGIA
Bruno Marchall, THE UNIVERSAL DOVETAILER ARGUMENT
Ubermorgen, BE SOFT MANIFESTO
Jurgen Schmidhuber, NOWA SZTUCZNA INTELIGENCJA JEST OGÓLNA I MATEMATYCZNIE RYGORYSTYCZNA
Shane Legg Marcus Hutter, DEFINICJE INTELIGENCJI
Robert B. Lisek, KOMBINATORYCZNA INFORMATYKA I NOWA ARCHITEKTURA OGÓLNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
0100101110101101.ORG, RADIOACTIVE SIDE IN THE HEART OF MANCHESTER
Giorgio Agamben, W SPRAWIE BEZPIECZEŃSTWA I TERRORU
McKenzieWark, THE OCCULTED STATE
Bureau of Inverse Technology, ANTITERROR LINE
Geoff Cox & Martin Knahl, KRYTYKA OPRACOWANIA ZABEZPIECZAJĄCEGO
Robert B. Lisek, CRASH [MANIFESTO]
Critical Art Ensamble, WHEN THOUGHT BECOMES CRIME
Fundamental Research Lab, SPECTRUM/ DAS GESPENTS. SELF-REPLICATION OF PATHOGEN
Agnieszka Kurant, NIEZNANE NIEZNANE
Przemek(czy Przemysław) Sanecki, PAMFLETY
O NEOPOGAŃSTWIE, z Przemysławem Saneckim rozmawia Emilia Wysocka
Emilia Wysocka, „ART AS INFORMATION ABOUT INFORMATION ABOUT ART” – KONCEPTUALIZM I TECHNOLOGIA
Dominik Podsiadły, NEO-GUERILLA-ART
Marta Heberle, ŻYJ WE MNIE, PRZEŻYJ WE MNIE. CIAŁO JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA INNEGO ORAZ TERYTORIUM PAMIĘCI W PROJEKCIE ART ORIENTE OBJET
Joasia Krysta, SPECTRUM
Riccardo Compa, W STRONĘ POLITYKI TRANSHUMANISTYCZNEJ
Mez Breezz, <----[INTER]SECTIONS-A+B->
Alan Sondheim, (nie wiem, co potraktować jako tytuł, ewentualnie czy zrobić incipit)
Michael Basinski, CITY OF WEBS
Marcos Novak, TRANSMITOWANIE ARCHITEKTURY
Monika Wiczewa, WYPADEK LABORATORIUM


CYBER:

Tadeusz Złotorzycki, Cywilizacja gadżetów, czyli technototal
Kazimierz Krzysztofek, Od kultury do antropotechnologii
Katarzyna Szymielewicz, Społeczeństwo w sieci. Między cyber-wolnością i cyber-niewolą
Grażyna Grajewska, Nowe technologie – ideologie – płeć
Marta Zawodna, W poszukiwaniu świętego azylu


TEATR, MIASTO, MASZYNA

Marta Wąsik, Internet jako scena
Sylwia Ogrodniczak, Antyedyp? Czyje to dziecko?
Marcin Boronowski, Miasto jako przestrzeń zamieszkania i jako scena działań do jej zmiany – podejście Antyfaceta
Tekla Woźniak, EUtopia to dobre miejsce
Rafał Jęczmyk, Co oznacza słowo avant


WIERSZE:

Ewa Świąc, wiśnia, saprofity, po zimie, kokony, krew ryby I, krew ryby II, przedostatni
Marta Eloy Cichocka, nie mam czasu pisać wierszy, biała rawska, powody do radości, raport o stanie wojsk, morfeusz na morfinie vs lotus omnivor, pointless
Samantha Kitsch, okrągły rok, motylom, poliż, poliż (2), targ w Scarborough, błahostka