Teatr 2/2012: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do Teatr lub Spisy treści 2012<br /> ---- '''Temat z okładki/Mrożek w&''' Schyłek <br /> Ze Sławomirem Mrożkiem r...”) |
Wersja z 15:40, 19 mar 2012
Przejdź do Teatr lub Spisy treści 2012
Temat z okładki/Mrożek w&
Schyłek
Ze Sławomirem Mrożkiem rozmawia Jacek Cieślak
Wydarzenie
Cena funta mięsa
Małgorzata Grzegorzewska recenzuje Opowieści afrykańskie Krzysztofa Warlikowskiego
Czarna pustynia
Z Krzysztofem Warlikowskim rozmawia Marek Kędzierski
Ludzie
Nowa przestrzeń
Z Ewą Dałkowską rozmawia Michał Smolis
Na huśtawce. O aktorstwie Ewy Dałkowskiej
Łukasz Maciejewski opisuje aktorstwo Ewy Dałkowskiej
W poszukiwaniu esencji. O twórczości Marcina Jarnuszkiewicza
Tekst Barbary Osterloff o twórczości Marcina Jarnuszkiewicza
Przestrzenie teatru
Teatr tańca po teatrze tańca
Arnd Wesemann prezentuje panoramę teatru tańca po Pinie Bausch
Poczekalnia. 0 Krystiana Lupy – kilka uwag teoretyka teatru
Teoretyczny namysł Jerzego Limona nad Poczekalnią Krystiana Lupy
Teatr z misją. O Teatrze Polskiego Radia i Teatrze Telewizji
Kondycję teatru polskiego radia i telewizji analizuje Anna Szymonik
Po premierze
Depresja wampira
Nosferatu z Teatru Narodowego w Warszawie recenzuje Jacek Kopciński
Frankenstein, czyli każdy
O Frankensteinie z Teatru Capitol we Wrocławiu pisze Jolanta Kowalska
Poeta życia
Nie-boską komedię z Teatru Wybrzeże w Gdańsku prezentuje Joanna Puzyna-Chojka
W drodze do Polski
Rewizora w reżyserii Marka Fiedora przybliża Szymon Kazimierczak
Przyjemna edukacja kołtuna
Moralność pani Dulskiej z Teatru Współczesnego w Warszawie opisuje Agnieszka Uścińska
Teatr zainfekowany człowiekiem
Recenzja Haliny Waszkiel z Anatomii psa Teatru Wierszalin w Supraślu
Ten takt
O spektaklu Jak być kochaną z Bałtyckiego Teatru Dramatycznego w Koszalinie pisze Piotr Grzymisławski
Przegląd
Pokojówki bez pokoju
Pokojówki z kopehaskiego Det Kongelige Teater przybliża Antoni Winch
Kariera Nory
Spektakl Co się zdarzyło, kiedy Nora opuściła męża? zrealizowany w Národní divadlo w Pradze recenzuje Hanna Usarewicz
Zagranica
Niemożliwe jest jednak możliwe
O Winterreise z Deutsches Theater w Berlinie pisze Iwona Uberman
Mięso za mięso
Tekst Matyldy Małeckiej o spektaklu Miarka za miarkę w reżyserii Thomasa Ostermeiera
Taniec
Płeć jako performans
Julia Hoczyk analizuje problem płci w teatrze tańca
Czytelnia
Mrożek jako krytyk Gombrowicza
Tomasz Bocheński przybliża relacje Sławomira Mrożka i Witolda Gombrowicza wydobyte z korespondencji autora Tanga
Sztuka życia (dialogi po polsku)
Opublikowane listy Sławomira Mrożka i Stanisława Lema opisuje Artur Grabowski
Felietony
Demonstracje
Felieton Rafała Węgrzyniaka
Budka lęgowa
Felieton Zyty Rudzkiej
Pasaż pod pomnikiem
Felieton Krzysztofa Rutkowskiego