Nowa Dekada Krakowska 4-5/2013: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „LUIGI MARINELLI Jarmark cudów, czyli Szymborska (i szymborskizm) we Włoszech JAROSŁAW MIKOŁAJEWSKI Eco Szymborskiej – dwa słowa o jej obecności we Włoszech...”) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
ANDERS BODEGÅRD Jak czytano Szymborską w Szwecji | ANDERS BODEGÅRD Jak czytano Szymborską w Szwecji | ||
− | ABEL MURCIA, GERARDO BELTRÁN Kilka słów w sprawie obecności Wisławy Szymborskiej w świecie języka hiszpańskiego | + | ABEL MURCIA, GERARDO BELTRÁN <br /> |
+ | Kilka słów w sprawie obecności Wisławy Szymborskiej w świecie języka hiszpańskiego | ||
'''NOMINOWANI DO NAGRODY POETYCKIEJ IM. WISŁAWY SZYMBORSKIEJ''' | '''NOMINOWANI DO NAGRODY POETYCKIEJ IM. WISŁAWY SZYMBORSKIEJ''' | ||
Linia 31: | Linia 32: | ||
'''ESEJ''' | '''ESEJ''' | ||
− | ADRIAN GLEŃ Dwukropek: zamiast kropki. Julian Kornhauser czyta tom Wisławy Szymborskiej | + | ADRIAN GLEŃ Dwukropek: zamiast kropki. <br /> |
+ | Julian Kornhauser czyta tom Wisławy Szymborskiej | ||
− | ANNA PEKANIEC Różnice w podobieństwach, podobieństwa w różnicach. Elizabeth Bishop i Wisława Szymborska | + | ANNA PEKANIEC Różnice w podobieństwach, podobieństwa w różnicach.<br /> |
+ | Elizabeth Bishop i Wisława Szymborska | ||
'''WSPOMNIENIE''' | '''WSPOMNIENIE''' | ||
Linia 45: | Linia 48: | ||
'''PREZENTACJA''' | '''PREZENTACJA''' | ||
− | Z EDMUNDEM WHITE’EM rozmawia SABINA MISIARZ-FILIPEK Chłopiec z czerwonymi uszami | + | Z EDMUNDEM WHITE’EM rozmawia SABINA MISIARZ-FILIPEK<br /> |
+ | Chłopiec z czerwonymi uszami | ||
SABINA MISIARZ-FILIPEK Elena, której nie ma | SABINA MISIARZ-FILIPEK Elena, której nie ma | ||
Linia 79: | Linia 83: | ||
BOGUSŁAW KRASNOWOLSKI Rodzina Brueghlów we Wrocławiu | BOGUSŁAW KRASNOWOLSKI Rodzina Brueghlów we Wrocławiu | ||
− | KRZYSZTOF SIATKA Malowanie momentu zmiany? Matta. Człowiek i Wszechświat | + | KRZYSZTOF SIATKA Malowanie momentu zmiany? Matta.<br /> |
+ | Człowiek i Wszechświat | ||
ANNA BARANOWA Matejko Porębskiego | ANNA BARANOWA Matejko Porębskiego |
Wersja z 16:06, 15 lut 2014
LUIGI MARINELLI Jarmark cudów, czyli Szymborska (i szymborskizm) we Włoszech
JAROSŁAW MIKOŁAJEWSKI Eco Szymborskiej – dwa słowa o jej obecności we Włoszech
ISABELLE MACOR‑FILARSKA Szymborska we Francji
AGNETA PLEIJEL Dlaczego Szwecja tak ją kocha?
ANDERS BODEGÅRD Jak czytano Szymborską w Szwecji
ABEL MURCIA, GERARDO BELTRÁN
Kilka słów w sprawie obecności Wisławy Szymborskiej w świecie języka hiszpańskiego
NOMINOWANI DO NAGRODY POETYCKIEJ IM. WISŁAWY SZYMBORSKIEJ
TOMASZ CIEŚLAK‑SOKOŁOWSKI Justyna Bargielska – Miłosne inscenizacje
PIOTR MATYWIECKI Krystyna Dąbrowska – Styl istnienia
JACEK ŁUKASIEWICZ Łukasz Jarosz – Wiersze gospodarskie
KRZYSZTOF LISOWSKI Krzysztof Karasek – Otworzyć oczy na chaos
WOJCIECH LIGĘZA Jan Polkowski – Osobny
POEZJA
KACPER BARTCZAK WIERSZE
KRZYSZTOF LISOWSKI Pajan, lekarz bogów
ESEJ
ADRIAN GLEŃ Dwukropek: zamiast kropki.
Julian Kornhauser czyta tom Wisławy Szymborskiej
ANNA PEKANIEC Różnice w podobieństwach, podobieństwa w różnicach.
Elizabeth Bishop i Wisława Szymborska
WSPOMNIENIE
MARTA WYKA Opowiedzieć swoją historię
OKNO NA ŚWIAT
ANNA ŁABĘDZKA Thomas Bernhard – świat w ruchu
PREZENTACJA
Z EDMUNDEM WHITE’EM rozmawia SABINA MISIARZ-FILIPEK
Chłopiec z czerwonymi uszami
SABINA MISIARZ-FILIPEK Elena, której nie ma
KSIĄŻKI
WIT PIETRZAK Ezra Pound i poezja nowego obiektywizmu
TOMASZ KUNZ Innego końca nie będzie
TOMASZ CIEŚLAK‑SOKOŁOWSKI Niemówienie, rośnie
WOJCIECH LIGĘZA Po śladach
BOGDAN ROGATKO Notes
ROBERT OSTASZEWSKI Rodzina jako źródło zdziwień
KATARZYNA PAWLICKA Powiedz, co napisałaś
Komunikat o Nagrodzie im. Jana Michalskiego
MARTA WYKA Uczestniczyć, świadczyć, pisać
PAWEŁ TARANCZEWSKI Summa…
TEATR
MAŁGORZATA RUDA Rewolucja czeka za progiem
SZTUKA
BOGUSŁAW KRASNOWOLSKI Rodzina Brueghlów we Wrocławiu
KRZYSZTOF SIATKA Malowanie momentu zmiany? Matta.
Człowiek i Wszechświat
ANNA BARANOWA Matejko Porębskiego
VARIA
HENRYK MARKIEWICZ Camera obscura
Autorzy