Muzyka 3/2013: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Treść Elżbieta Witkowska-Zaremba W stronę Francji Elżbieta Markowska Stefan Jarociński o muzyce francuskiej Stefan Jarociński – bibliografia prac. Opr...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Treść | Treść | ||
− | Elżbieta Witkowska-Zaremba | + | Elżbieta Witkowska-Zaremba<br> |
W stronę Francji | W stronę Francji | ||
− | Elżbieta Markowska | + | Elżbieta Markowska<br> |
Stefan Jarociński o muzyce francuskiej | Stefan Jarociński o muzyce francuskiej | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
Artykuły | Artykuły | ||
− | Michał Bristiger | + | Michał Bristiger<br> |
Kontrowersja teoretyczna między François-Josephem Fétisem a Camille’em Durutte’em (Paryż 1853–1862) | Kontrowersja teoretyczna między François-Josephem Fétisem a Camille’em Durutte’em (Paryż 1853–1862) | ||
− | Józef Hoene Wroński | + | Józef Hoene Wroński<br> |
Filozofia absolutna muzyki (Fragment). Przełożył Michał Bristiger | Filozofia absolutna muzyki (Fragment). Przełożył Michał Bristiger | ||
− | Ryszard Daniel Golianek | + | Ryszard Daniel Golianek <br> |
„Lodoïska” i „Faniska” – zakres i funkcja wątków polskich w porewolucyjnej twórczości operowej | „Lodoïska” i „Faniska” – zakres i funkcja wątków polskich w porewolucyjnej twórczości operowej | ||
− | Grzegorz Zieziula | + | Grzegorz Zieziula<br> |
Moniuszko i Paryż | Moniuszko i Paryż | ||
− | Anna Opiela | + | Anna Opiela<br> |
Téodor de Wyzewa jako krytyk muzyczny | Téodor de Wyzewa jako krytyk muzyczny | ||
− | Jolanta Guzy-Pasiak | + | Jolanta Guzy-Pasiak <br> |
Francuskie lata Ludomira Michała Rogowskiego | Francuskie lata Ludomira Michała Rogowskiego | ||
− | Renata Suchowiejko | + | Renata Suchowiejko <br> |
Muzyka polska w świetle francuskiej prasy muzycznej w okresie międzywojennym | Muzyka polska w świetle francuskiej prasy muzycznej w okresie międzywojennym | ||
− | Ewa Schreiber | + | Ewa Schreiber <br> |
Elementy spektralne w twórczości młodych polskich kompozytorów. Idee i techniki | Elementy spektralne w twórczości młodych polskich kompozytorów. Idee i techniki | ||
Kronika | Kronika |
Wersja z 20:15, 26 maj 2014
Treść
Elżbieta Witkowska-Zaremba
W stronę Francji
Elżbieta Markowska
Stefan Jarociński o muzyce francuskiej
Stefan Jarociński – bibliografia prac. Opr. Jerzy Stankiewicz
Artykuły
Michał Bristiger
Kontrowersja teoretyczna między François-Josephem Fétisem a Camille’em Durutte’em (Paryż 1853–1862)
Józef Hoene Wroński
Filozofia absolutna muzyki (Fragment). Przełożył Michał Bristiger
Ryszard Daniel Golianek
„Lodoïska” i „Faniska” – zakres i funkcja wątków polskich w porewolucyjnej twórczości operowej
Grzegorz Zieziula
Moniuszko i Paryż
Anna Opiela
Téodor de Wyzewa jako krytyk muzyczny
Jolanta Guzy-Pasiak
Francuskie lata Ludomira Michała Rogowskiego
Renata Suchowiejko
Muzyka polska w świetle francuskiej prasy muzycznej w okresie międzywojennym
Ewa Schreiber
Elementy spektralne w twórczości młodych polskich kompozytorów. Idee i techniki
Kronika