Didaskalia 123 (2014): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2014<br /> ---- [[Image:Didaskalia_123_14jpg|thumb|right|160px|okładka numeru 123 (20...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[Didaskalia]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2014|Spisy treści 2014]]<br /> | Przejdź do [[Didaskalia]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2014|Spisy treści 2014]]<br /> | ||
---- | ---- | ||
− | [[Image: | + | [[Image:Didaskalia_123_14.jpg|thumb|right|160px|okładka numeru 123 (2014)]][[Kategoria:Spisy treści 2014]] |
Monika Świerkosz. (Jedyne) takie miejsce na ziemi | Monika Świerkosz. (Jedyne) takie miejsce na ziemi |
Aktualna wersja na dzień 10:20, 23 paź 2014
Przejdź do Didaskalia lub Spisy treści 2014
Monika Świerkosz. (Jedyne) takie miejsce na ziemi
Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie: Paradiso, reż. Michał Borczuch
Objaśniając niepojęte. Z Michałem Borczuchem rozmawia Katarzyna Waligóra
Monika Kwaśniewska. „Chodźcie z nami!”
Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie: Najwyraźniej nigdy nie był pan 13-letnią dziewczynką, reż. Iga Gańczarczyk
Nie ma dla nas teatru. Z Igą Gańczarczyk rozmawia Marta Bryś
Jakub Papuczys. „Que sera, sera…”
Wielkopolska: Rewolucje: Jakiż to chłopiec piękny i młody, reż. Jolanta Janiczak, Wiktor Rubin, Cezary Tomaszewski
Final stop. Z Jolantą Janiczak i Wiktorem Rubinem rozmawia Joanna Jopek
demokracje
Ukradziona przyszłość. Z Bojaną Kunst rozmawia Lukáš Jiřička
Joanna Krakowska. Osoby. Penny Arcade i nowojorska scena queerowa
rzeczy
Katarzyna Fazan. Ruina – alternacje teatralnego obrazu. Od krajobrazu po bitwie do śmietnika odzyskanej wolności
Włodzimierz Szturc. Krystian Lupa: scenografia – filozofia przestrzeni teatralnej
Marcin Kościelniak. Człowiek i (jego) rzeczy
Katarzyna Waligóra. Rzeczy i aktorzy
realizm
Mateusz Borowski, Małgorzata Sugiera. Realizm wersja 2.0: różnice perspektyw
Patrycja Cembrzyńska. Powrót klauna
kreidler
Monika Pasiecznik. Porno Adorno
Centralstation w Darmstadt: Audioguide, reż. Johannes Kreidler
Nie tylko dla żartów. Z Johannesem Kreidlerem rozmawia Monika Pasiecznik
błoński
Zbigniew Majchrowski. Błoński w laboratorium Grotowskiego
repertuar
Paweł Schreiber. Melodramat obnażony
Teatr Polski w Bydgoszczy: Trędowata. Melodramat, reż. Wojciech Faruga
Agata Łuksza. W brzuchu wielkiej ryby
Nowy Teatr w Warszawie: Pinokio, reż. Anna Smolar
Piotr Dobrowolski. Wiosna Hitlera
Teatr Dramatyczny w Warszawie: Noc żywych Żydów, reż. Aleksandra Popławska i Marek Kalita
Maria Magdalena Beszterda. Antybajka
Teatr Współczesny w Szczecinie: Piotruś Pan, reż. Ewelina Marciniak
Matylda Sielska. Nowe misterium na nowy wiek
Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie: Moby Dick, reż. Barbara Wysocka
malta
Katarzyna Fazan. Mieszańcy/mestizos poza Golgotą?
Malta Festival w Poznaniu
Piotr Dobrowolski. Podpalacz
García. Resztki świata, red. Dorota Semenowicz, Kraków 2014
festiwale
Ewa Fita. Piekło na ziemi
22. Międzynarodowy Festiwal Teatralny Kontakt w Toruniu
Joanna Braun. Anima animacji
XXVI Międzynarodowy Festiwal Sztuki Lalkarskiej w Bielsku-Białej
Karolina Wycisk. Pomiędzy
II Międzynarodowy Festiwal Tańca Współczesnego KRoki w Krakowie
zagranica
Monika Muskała. Wyższa szkoła kompromisu
Wiener Festwochen
Anna R. Burzyńska. Sens indywidualności
Theater der Welt w Mannheim
Grzegorz Kondrasiuk. „Water on Mars”. Żonglując chaosem
teatr w książkach
Dorota Jarząarzabekbek-Wasyl. Powiększenie. Epoki polskiego aktorstwa według Beaty Guczalskiej
Beata Guczalska. Aktorstwo polskie. Generacje, Kraków 2014
Ewelina Godlewska-Byliniak. Figury (nie)obecności
Marta Kufel, „Błędne Betlejem” Tadeusza Kantora, Kraków 2013
Thomas Irmer. Europa w dużych kawałkach
Wolfgang Kröplin. Auf der Suche nach dem unbekannten Theater. Bilder und Befunde vom mittelosteuropäischen Theater, Würzburg 2013
Noty o książkach