Glissando 27/2015: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do Glissando lub Spisy treści 2015<br /> ---- Image:Glissando_26_15.png [[Kategoria:Spisy treści 2...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do [[Glissando]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2015|Spisy treści 2015]]<br /> | Przejdź do [[Glissando]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2015|Spisy treści 2015]]<br /> | ||
---- | ---- | ||
− | [[Image: | + | [[Image:Glissando_27.jpg|thumb|160px|]] |
[[Kategoria:Spisy treści 2015]] | [[Kategoria:Spisy treści 2015]] | ||
Aktualna wersja na dzień 23:31, 13 paź 2015
Przejdź do Glissando lub Spisy treści 2015
CD: Jest LEKCJA, jest TEMAT Joanna Bronisławska
intro
Dziecko i dźwięki – od pierwszego krzyku do baby disco, czyli o wymiarach współczesnej kultury dziecięcej, Barbara Bogunia
neurogry: sensoria
Z małej chmury duży deszcz: o tym, jak nauka muzyki w dzieciństwie kształtuje mózg dorosłego, Erika Skoe, Nina Kraus, przeł. Urszula Jakimczak
Zabawki, muzyka i mózg, Beniamin Głuszek
Anamneza: muzyczna wędrówka do źródeł, Anna Chęćka-Gotkowicz
Hush little baby – biały szum i kołysanki w walce o uciszenie dziecka, Justyna Stasiowska
Mleczne medium, Maciej Bączyk
gaworzenie
Dwa światy: muzyka dziecieca i muzyka dla dzieci, Krzysztof Moraczewski
Tu ważny jest adresat! Krótka historia przedstawień muzycznych dla dzieci, Maria Majewska
Cofnąć kulturę, cofnąć wychowanie, Anna Winkler
skorupki. Piotr Tabakiernik
Eksperymenty na dzieciach. Jak Reksio, Kleks i Pirx stali się dla mnie przez przypadek bohaterami muzycznej awangardy, Bartłomiej Chaciński
zabawa i edukacja
Dźwiękowe place zabaw dla dzieci: idea i realizacja, Ewelina Chatłas
Gdy tańczę, to mówię. Pro- i parataneczne komunikowanie się dziecka ze światem, Alicja Ungehauer-Gołąb
Co ty Jerz? Nic. A ty Igor? Z Jerzem Rogiewiczem i Igorem Nikiforowem rozmawia Ryszard Gawroński
Dlaczego tak uparcie tkwimy przy teorii uczenia się muzyki profesora Edwina Eliasa Gordona? Jolanta Gawryłkiewicz, Miłosz Gawryłkiewicz
Wprowadzanie młodzieży w świat organizowania dźwięków: EARS2 i Compose With Sounds Leigh Landy, przeł. Małgorzata Cnota.
Technologies and Music Education in Central-Northern Europe
[EN] On Infants Without Infantility: an Intercity Debate Between Art Educators Hanna Gawrońska, Paulina Celińska, Viola Łabanow, Jan Topolski, Barbara Bogunia, trans. Agata Klichowska
[EN] When You Listen „It” Listens Back. Thoughts on Developing The LAB for Children in Hailuoto, Finland; or, an Attempt to Formulate Chaos in Process Antye Greie-Ripatti
[EN] Making Digital Music Tools For Children Jøran Rudi
KRAKÓW INTUICYJNIE
Instytut Intuicji, czyli improwizowany Kraków, Rafał Mazur
Open Sessions. Gra o sumie niezerowej z Michałem Dymnym i Piotrem Żyłą rozmawia Paweł Szczepanik
Krótka historia muzykoterapii – porażki z przeszłości, teraźniejszość oraz plany porażek na przyszłość, Konrad Gęca
Małe jest piękne: Audiotong i Mathka z Marcinem Barskim rozmawia Krzysztof Pietraszewski
[EN] Genesis of the Sound, Philip Palmer
[EN] Dancing in a Stuck Elevator z Tomkiem Chołoniewskim i Denisem Kolokolem rozmawia Olga Drenda
U źródła: Marek Chołoniewski, Anna Szwajgier
varia
Czarno to widzę. Plamy i pętle z M. rozmawia Mateusz Felczak
Marginesy marginesów – „rewolucyjna praktyka artystyczna” Adama Metzgera, Marcin Barski, Łukasz Kozak