Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Glissando 27/2015: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Glissando lub Spisy treści 2015<br /> ---- Image:Glissando_26_15.png [[Kategoria:Spisy treści 2...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Glissando]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2015|Spisy treści 2015]]<br />
 
Przejdź do [[Glissando]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2015|Spisy treści 2015]]<br />
 
----  
 
----  
[[Image:Glissando_26_15.png|thumb|160px|]]
+
[[Image:Glissando_27.jpg|thumb|160px|]]
 
[[Kategoria:Spisy treści 2015]]
 
[[Kategoria:Spisy treści 2015]]
  

Aktualna wersja na dzień 23:31, 13 paź 2015

Przejdź do Glissando lub Spisy treści 2015


Glissando 27.jpg

CD: Jest LEKCJA, jest TEMAT Joanna Bronisławska

intro

Dziecko i dźwięki – od pierwszego krzyku do baby disco, czyli o wymiarach współczesnej kultury dziecięcej, Barbara Bogunia

neurogry: sensoria

Z małej chmury duży deszcz: o tym, jak nauka muzyki w dzieciństwie kształtuje mózg dorosłego, Erika Skoe, Nina Kraus, przeł. Urszula Jakimczak

Zabawki, muzyka i mózg, Beniamin Głuszek

Anamneza: muzyczna wędrówka do źródeł, Anna Chęćka-Gotkowicz

Hush little baby – biały szum i kołysanki w walce o uciszenie dziecka, Justyna Stasiowska

Mleczne medium, Maciej Bączyk

gaworzenie

Dwa światy: muzyka dziecieca i muzyka dla dzieci, Krzysztof Moraczewski

Tu ważny jest adresat! Krótka historia przedstawień muzycznych dla dzieci, Maria Majewska

Cofnąć kulturę, cofnąć wychowanie, Anna Winkler

skorupki. Piotr Tabakiernik

Eksperymenty na dzieciach. Jak Reksio, Kleks i Pirx stali się dla mnie przez przypadek bohaterami muzycznej awangardy, Bartłomiej Chaciński

zabawa i edukacja

Dźwiękowe place zabaw dla dzieci: idea i realizacja, Ewelina Chatłas

Gdy tańczę, to mówię. Pro- i parataneczne komunikowanie się dziecka ze światem, Alicja Ungehauer-Gołąb

Co ty Jerz? Nic. A ty Igor? Z Jerzem Rogiewiczem i Igorem Nikiforowem rozmawia Ryszard Gawroński

Dlaczego tak uparcie tkwimy przy teorii uczenia się muzyki profesora Edwina Eliasa Gordona? Jolanta Gawryłkiewicz, Miłosz Gawryłkiewicz

Wprowadzanie młodzieży w świat organizowania dźwięków: EARS2 i Compose With Sounds Leigh Landy, przeł. Małgorzata Cnota.

Technologies and Music Education in Central-Northern Europe

[EN] On Infants Without Infantility: an Intercity Debate Between Art Educators Hanna Gawrońska, Paulina Celińska, Viola Łabanow, Jan Topolski, Barbara Bogunia, trans. Agata Klichowska

[EN] When You Listen „It” Listens Back. Thoughts on Developing The LAB for Children in Hailuoto, Finland; or, an Attempt to Formulate Chaos in Process Antye Greie-Ripatti

[EN] Making Digital Music Tools For Children Jøran Rudi

KRAKÓW INTUICYJNIE

Instytut Intuicji, czyli improwizowany Kraków, Rafał Mazur

Open Sessions. Gra o sumie niezerowej z Michałem Dymnym i Piotrem Żyłą rozmawia Paweł Szczepanik

Krótka historia muzykoterapii – porażki z przeszłości, teraźniejszość oraz plany porażek na przyszłość, Konrad Gęca

Małe jest piękne: Audiotong i Mathka z Marcinem Barskim rozmawia Krzysztof Pietraszewski

[EN] Genesis of the Sound, Philip Palmer

[EN] Dancing in a Stuck Elevator z Tomkiem Chołoniewskim i Denisem Kolokolem rozmawia Olga Drenda

U źródła: Marek Chołoniewski, Anna Szwajgier

varia

Czarno to widzę. Plamy i pętle z M. rozmawia Mateusz Felczak

Marginesy marginesów – „rewolucyjna praktyka artystyczna” Adama Metzgera, Marcin Barski, Łukasz Kozak