ArtPAPIER 22 (290) 2015: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Mwosnitzka (dyskusja | edycje) (Utworzył nową stronę „Przejdź do ArtPAPIER lub Spisy treści 2015<br /> Winieta pisma [[Kategoria:Spis...”) |
Mwosnitzka (dyskusja | edycje) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
'''literatura''' | '''literatura''' | ||
− | + | Agnieszka Wójtowicz-Zając<br /> | |
− | + | TAŃCOWAŁY DWA MICHAŁY...? (MICHAŁ WITKOWSKI: 'FYNF UND CFANCYŚ') | |
− | + | Katarzyna Szkaradnik<br /> | |
− | + | 'LUBIĘ KSIĄŻKI, W KTÓRYCH LICZY SIĘ NOGI STONOGOM', CZYLI SZYMBORSKIEJ CZYTANIE MIĘDZY WIERSZAMI (WISŁAWA SZYMBORSKA: 'WSZYSTKIE LEKTURY NADOBOWIĄZKOWE') | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | Michał Paweł Urbaniak<br /> | |
− | + | LITERATURA STWORZONA Z EPITAFIÓW (BLANDINE LE CALLET: 'MARZENIA WYKUTE W KAMIENIU') | |
− | + | Agnieszka Wójtowicz-Zając<br /> | |
− | + | CUD MNIEMANY, CZYLI KRAKOWIACY I RESZTA CEKANII (MARYLA SZYMICZKOWA: 'TAJEMNICA DOMU HELCLÓW') | |
'''sztuka''' | '''sztuka''' | ||
− | + | Małgorzata Lebda<br /> | |
− | + | TRESOWANA MAŁPA (WORLD PRESS PHOTO 2015) | |
− | + | Sabina Strózik<br /> | |
− | + | OBRAZ(OBURSTWO) SCHULZA (BRUNO SCHULZ: KSIĘGA OBRAZÓW) | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
Zuzanna Sokołowska<br /> | Zuzanna Sokołowska<br /> | ||
− | + | MRUGNIJ, TO ZOBACZYSZ (MATEUSZ SZCZYPIŃSKI: KURZ W OKU) | |
'''film''' | '''film''' | ||
− | + | Sebastian Smoliński<br /> | |
− | + | ŚWIAT TO ZA DUŻO (SPECTRE) | |
− | + | Beata Poprawa<br /> | |
− | + | NIE PATRZ NA MNIE TAK JAK DZIŚ (CZERWONY PAJĄK) | |
− | + | Krzysztof Ociepa<br /> | |
− | " | + | BOHATEROWIE SĄ BARDZO ZMĘCZENI (GUNMAN: ODKUPIENIE) |
+ | |||
+ | '''prezentacje''' | ||
+ | |||
+ | Redakcja<br /> | ||
+ | MIŁOSZ WNUKOWSKI: SKARBY UROJONE. | ||
+ | |||
+ | Redakcja<br /> | ||
+ | OPERA I POSTKOLONIALIZM. GIOACCHINO ROSSINI: "WŁOSZKA W ALGIERZE" | ||
'''idee''' | '''idee''' | ||
− | + | Magdalena Cebula<br /> | |
− | + | OSWOIĆ ISLAM W CZASACH TERRORU (TAHAR BEN JELLOUN: 'CO TO JEST ISLAM?') | |
− | + | Andrzej Juchniewicz<br /> | |
− | + | SŁABA PŁEĆ? (R)EWOLUCJA KANONU I KOBIECA DOMINACJA/DEMONIZACJA (AGATA ARASZKIEWICZ: 'ZAPOMNIANA REWOLUCJA') | |
− | + | Michał Kazimierczuk<br /> | |
− | + | KONTEKST RETORYKI, CZYLI RZECZ O OSAMOTNIENIU SPENGLERA (OSWALD SPENGLER: 'LATA DECYZJI') | |
Kinga Kasperek<br /> | Kinga Kasperek<br /> | ||
− | + | PO PROSTU DOBRA MONOGRAFIA ('PRZEKAZ DIGITALNY') | |
− | + | ||
− | + | ||
− | DOBRA | + | |
'''komiks''' | '''komiks''' | ||
− | |||
− | |||
− | |||
Natalia Kaniak<br /> | Natalia Kaniak<br /> | ||
− | + | NIE TAKI ZNOWU NUDZIARZ (DAVID BORING) | |
− | + | Przemysław Pieniążek<br /> | |
− | + | MUCHA DO POTĘGI TRZECIEJ (SAGA. TOM 3 / FATALE 3. NA ZACHÓD OD PIEKŁA / CHEW. TOM 3. DELICJE DESEROWE) | |
− | + | Dominik Szcześniak<br /> | |
− | + | W CENTRUM ABSURDU (WIELKA UCIECZKA Z OGRÓDKÓW DZIAŁKOWYCH)? | |
− | + | Andrzej Ciszewski<br /> | |
− | + | NIEDOLE KRZYŻOWCA (RODRYK) | |
+ | |||
+ | Natalia Kaniak<br /> | ||
+ | FREELANCER NA TACIERZYŃSKIM (ROBACZKI) | ||
Przemysław Pieniążek<br /> | Przemysław Pieniążek<br /> | ||
− | + | WKRACZAJĄC W (NIE)ZNANY ŚWIAT (CZARNOBYL. STREFA / POWRÓCISZ TU / NOTATKI Z CODZIENNOŚCI) | |
− | + | Andrzej Ciszewski | |
− | + | NIEBEZPIECZNA TRIADA (BATMAN. NARODZINY DEMONA) |
Aktualna wersja na dzień 02:37, 14 sty 2016
Przejdź do ArtPAPIER lub Spisy treści 2015
literatura
Agnieszka Wójtowicz-Zając
TAŃCOWAŁY DWA MICHAŁY...? (MICHAŁ WITKOWSKI: 'FYNF UND CFANCYŚ')
Katarzyna Szkaradnik
'LUBIĘ KSIĄŻKI, W KTÓRYCH LICZY SIĘ NOGI STONOGOM', CZYLI SZYMBORSKIEJ CZYTANIE MIĘDZY WIERSZAMI (WISŁAWA SZYMBORSKA: 'WSZYSTKIE LEKTURY NADOBOWIĄZKOWE')
Michał Paweł Urbaniak
LITERATURA STWORZONA Z EPITAFIÓW (BLANDINE LE CALLET: 'MARZENIA WYKUTE W KAMIENIU')
Agnieszka Wójtowicz-Zając
CUD MNIEMANY, CZYLI KRAKOWIACY I RESZTA CEKANII (MARYLA SZYMICZKOWA: 'TAJEMNICA DOMU HELCLÓW')
sztuka
Małgorzata Lebda
TRESOWANA MAŁPA (WORLD PRESS PHOTO 2015)
Sabina Strózik
OBRAZ(OBURSTWO) SCHULZA (BRUNO SCHULZ: KSIĘGA OBRAZÓW)
Zuzanna Sokołowska
MRUGNIJ, TO ZOBACZYSZ (MATEUSZ SZCZYPIŃSKI: KURZ W OKU)
film
Sebastian Smoliński
ŚWIAT TO ZA DUŻO (SPECTRE)
Beata Poprawa
NIE PATRZ NA MNIE TAK JAK DZIŚ (CZERWONY PAJĄK)
Krzysztof Ociepa
BOHATEROWIE SĄ BARDZO ZMĘCZENI (GUNMAN: ODKUPIENIE)
prezentacje
Redakcja
MIŁOSZ WNUKOWSKI: SKARBY UROJONE.
Redakcja
OPERA I POSTKOLONIALIZM. GIOACCHINO ROSSINI: "WŁOSZKA W ALGIERZE"
idee
Magdalena Cebula
OSWOIĆ ISLAM W CZASACH TERRORU (TAHAR BEN JELLOUN: 'CO TO JEST ISLAM?')
Andrzej Juchniewicz
SŁABA PŁEĆ? (R)EWOLUCJA KANONU I KOBIECA DOMINACJA/DEMONIZACJA (AGATA ARASZKIEWICZ: 'ZAPOMNIANA REWOLUCJA')
Michał Kazimierczuk
KONTEKST RETORYKI, CZYLI RZECZ O OSAMOTNIENIU SPENGLERA (OSWALD SPENGLER: 'LATA DECYZJI')
Kinga Kasperek
PO PROSTU DOBRA MONOGRAFIA ('PRZEKAZ DIGITALNY')
komiks
Natalia Kaniak
NIE TAKI ZNOWU NUDZIARZ (DAVID BORING)
Przemysław Pieniążek
MUCHA DO POTĘGI TRZECIEJ (SAGA. TOM 3 / FATALE 3. NA ZACHÓD OD PIEKŁA / CHEW. TOM 3. DELICJE DESEROWE)
Dominik Szcześniak
W CENTRUM ABSURDU (WIELKA UCIECZKA Z OGRÓDKÓW DZIAŁKOWYCH)?
Andrzej Ciszewski
NIEDOLE KRZYŻOWCA (RODRYK)
Natalia Kaniak
FREELANCER NA TACIERZYŃSKIM (ROBACZKI)
Przemysław Pieniążek
WKRACZAJĄC W (NIE)ZNANY ŚWIAT (CZARNOBYL. STREFA / POWRÓCISZ TU / NOTATKI Z CODZIENNOŚCI)
Andrzej Ciszewski NIEBEZPIECZNA TRIADA (BATMAN. NARODZINY DEMONA)