Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Edukacja Etyczna 9/2015: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Edukacja Etyczna 9/2015 Spis treści ARTYKUŁY Ewa Miszczak Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro- gnozy na przyszłoś...”)
 
Linia 5: Linia 5:
 
ARTYKUŁY
 
ARTYKUŁY
  
Ewa Miszczak  
+
Ewa Miszczak:
 
Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro-
 
Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro-
 
gnozy na przyszłość
 
gnozy na przyszłość
 
   
 
   
Andrzej Mielczarek  
+
Andrzej Mielczarek:
 
Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku
 
Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku
  
Aldona Molesztak
+
Aldona Molesztak:
 
Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów  
 
Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów  
  
Joanna Hebda, Adrian Biela  
+
Joanna Hebda, Adrian Biela:
 
Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym  
 
Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym  
 
osób starszych  
 
osób starszych  
  
Antonina Sebesta  
+
Antonina Sebesta:
 
Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów  
 
Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów  
 
Trzeciego Wieku na prowincji  
 
Trzeciego Wieku na prowincji  
  
Monika Murawska   
+
Monika Murawska:  
 
Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra  doznanie w fenomenologii sztuki  
 
Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra  doznanie w fenomenologii sztuki  
 
Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya  
 
Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya  
  
Marta Szabat   
+
Marta Szabat:  
 
Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa   
 
Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa   
  
 
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
 
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
  
Aleksandra Węgrecka  
+
Aleksandra Węgrecka:
 
Gdybym był dorosły
 
Gdybym był dorosły
 
   
 
   
Aleksandra Węgrecka  
+
Aleksandra Węgrecka:
 
Gdybym był nauczycielem
 
Gdybym był nauczycielem
  
Sebastian Wachowiak
+
Sebastian Wachowiak:
 
Sztuka: kto ma rację?
 
Sztuka: kto ma rację?

Wersja z 14:22, 3 maj 2016

Edukacja Etyczna 9/2015

Spis treści

ARTYKUŁY

Ewa Miszczak: Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro- gnozy na przyszłość

Andrzej Mielczarek: Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku

Aldona Molesztak: Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów

Joanna Hebda, Adrian Biela: Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym osób starszych

Antonina Sebesta: Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów Trzeciego Wieku na prowincji

Monika Murawska: Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya

Marta Szabat: Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa

SCENARIUSZE ZAJĘĆ

Aleksandra Węgrecka: Gdybym był dorosły

Aleksandra Węgrecka: Gdybym był nauczycielem

Sebastian Wachowiak: Sztuka: kto ma rację?