Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Edukacja Etyczna 9/2015: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
Linia 6: Linia 6:
  
 
Ewa Miszczak:  
 
Ewa Miszczak:  
Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz pro-
+
"Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz prognozy na przyszłość"
gnozy na przyszłość
+
 
   
 
   
 
Andrzej Mielczarek:  
 
Andrzej Mielczarek:  
Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku
+
"Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku"
  
 
Aldona Molesztak:
 
Aldona Molesztak:
Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów  
+
"Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów"
  
 
Joanna Hebda, Adrian Biela:  
 
Joanna Hebda, Adrian Biela:  
Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym  
+
"Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym  
osób starszych  
+
osób starszych"
  
 
Antonina Sebesta:  
 
Antonina Sebesta:  
Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów  
+
"Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów  
Trzeciego Wieku na prowincji  
+
Trzeciego Wieku na prowincji"
  
 
Monika Murawska:   
 
Monika Murawska:   
Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra  doznanie w fenomenologii sztuki  
+
"Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra  doznanie w fenomenologii sztuki  
Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya  
+
Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya"
  
 
Marta Szabat:   
 
Marta Szabat:   
Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa   
+
"Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa"  
  
 
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
 
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
  
 
Aleksandra Węgrecka:  
 
Aleksandra Węgrecka:  
Gdybym był dorosły
+
"Gdybym był dorosły"
 
   
 
   
 
Aleksandra Węgrecka:  
 
Aleksandra Węgrecka:  
Gdybym był nauczycielem
+
"Gdybym był nauczycielem"
  
 
Sebastian Wachowiak:
 
Sebastian Wachowiak:
Sztuka: kto ma rację?
+
"Sztuka: kto ma rację?"

Aktualna wersja na dzień 13:24, 3 maj 2016

Edukacja Etyczna 9/2015

Spis treści

ARTYKUŁY

Ewa Miszczak: "Starość i starzenie się społeczeństw – przyczyny, uwarunkowania oraz prognozy na przyszłość"

Andrzej Mielczarek: "Starzenie się ludności w Polsce wyzwaniem XXI wieku"

Aldona Molesztak: "Warunki sprzyjające budowaniu wysokiej jakości życia seniorów"

Joanna Hebda, Adrian Biela: "Znaczenie stereotypów i teorii starzenia się w postrzeganiu społecznym osób starszych"

Antonina Sebesta: "Między epikureizmem a ageizmem – refleksje inicjatorki Uniwersytetów Trzeciego Wieku na prowincji"

Monika Murawska: "Fenomenolog i jego cień. Percepcja contra doznanie w fenomenologii sztuki Maurice’a Merleau-Ponty’ego i Henri Maldineya"

Marta Szabat: "Normatywna wartość prawdy a problem kłamstwa"

SCENARIUSZE ZAJĘĆ

Aleksandra Węgrecka: "Gdybym był dorosły"

Aleksandra Węgrecka: "Gdybym był nauczycielem"

Sebastian Wachowiak: "Sztuka: kto ma rację?"