Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Inter- 2 (8) 2016: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Inter- lub Spisy treści 2016<br /> okładka numeru<br /> 2 (8) 2016 [[Katego...”)
 
 
Linia 18: Linia 18:
 
SAMANTHA KITSCH, róże na różowym tle; z ust
 
SAMANTHA KITSCH, róże na różowym tle; z ust
  
MIROSŁAW DRABCZYK, *** (Gdzieś tu leżała wiedza...);
+
MIROSŁAW DRABCZYK, (Gdzieś tu leżała wiedza...);
  
*** (przyjmijcie nasze słowo); Gdyby ptak;
+
(przyjmijcie nasze słowo); Gdyby ptak;
  
*** (Cały dzień na polu, wśród rozgadanych kobiet...); A oni śpią
+
(Cały dzień na polu, wśród rozgadanych kobiet...); A oni śpią
  
 
DARIUSZ ŻÓŁTOWSKI, Próba poematu [post]kulturalnego
 
DARIUSZ ŻÓŁTOWSKI, Próba poematu [post]kulturalnego

Aktualna wersja na dzień 19:06, 10 sie 2017

Przejdź do Inter- lub Spisy treści 2016

okładka numeru
2 (8) 2016

KAMP

Kamp w Queerowym Centrum Kultury. Dyskusja z udziałem JOANNY OPAREK, PIOTRA SIEKLUCKIEGO, EDWARDA PASEWICZA, TOMASZA CHARNASA, ŁUKASZA STOKŁOSY i PIOTRA SOBOLCZYKA ÁLVARO DE LAIGLESIA, Mysz w przekładzie MICHAŁA NAZIEMCA

JOANNA OPAREK, QUEER COMEDY: Czego Lola chce [fragm.]

PIOTR SOBOLCZYK, Numerologia grzechów

WIERSZE

RADOSŁAW WIŚNIEWSKI, Sto siedem kilometrów albo Nowaczewski Artur Show in AQQ Pub im. Allenstein spisany i opowiedziany po latach przez Zenona Kałużę

SAMANTHA KITSCH, róże na różowym tle; z ust

MIROSŁAW DRABCZYK, (Gdzieś tu leżała wiedza...);

(przyjmijcie nasze słowo); Gdyby ptak;

(Cały dzień na polu, wśród rozgadanych kobiet...); A oni śpią

DARIUSZ ŻÓŁTOWSKI, Próba poematu [post]kulturalnego

PROZA

NATALKA SUSZCZYŃSKA, à la carte

PAWEŁ ORZEŁ, Sen nie 43.

PRZEKŁADY

ALEKSANDR KONDRATJEW, Łabędzie apollińskie. Bajka jesienna w przekładzie JOANNY BAUM

ROZMOWY

„Łatwo nieświadomie odpalić ten cały mechanizm opresji”. Z RADOSŁAWEM JURCZAKIEM rozmawia DAWID KUJAWA

KRYTYCZNIE

MICHAŁ PRANKE, „Miałem w życiu siedem marynarek”. Siedem razy spod siódmego żebra PAWŁA TAŃSKIEGO

JAKUB SKURTYS, Kordian na tropach Yeti. Beep Generation TOMASZA BĄKA

JANUSZ RADWAŃSKI, The best of MARIA CYRANOWICZ. Psychodelicje (po latach)

EMILIA LESZCZYŃSKA, Prawdziwe życie Del Jordan. Dziewczęta i kobiety ALICE MUNRO

JAKUB OSIŃSKI, Nic nowego. Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej MICHAŁA RUSINKA

SZTUKA

AGNIESZKA GÓRSKA, „Prowadzi mnie miłość”. O Bramach raju Jerzego Andrzejewskiego w reżyserii KRZYSZTOFA REKOWSKIEGO

AGATA PIEDZIEWICZ, mikroKOSMOSY. O Nieskończonej historii Artura Pałygi w reżyserii MAŁGORZATY WARSICKIEJ

MAGDA GÓRSKA, Przestrzeń i forma. O wystawie Układ otwarty w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu

ESEJ

KAMIL DŹWINEL, Pre-apokalipsa. Powrót do Podróży zimowej STANISŁAWA BARAŃCZAKA (2)

OD A. DO K., OD K. DO A. KĄCIK MUZYCZNY BARTŁOMIEJA ALBERSKIEGO i SZYMONA KOBYLIŃSKIEGO

PRZEGLĄD LITERACKI KAROLA MALISZEWSKIEGO: Pod znakiem jednej antologii

KRONIKA WYBIÓRCZA RAFAŁA RÓŻEWICZA

MAGIEL LITERACKI

TOMASZ SZYMON MARKIEWKA, Świat (ze) znaków.

O twórczości UMBERTA ECO słów kilka