Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Teatr Lalek 2 (124) 2016: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

Linia 27: Linia 27:
  
 
<b>Okładka | Cover :</b> Rycerz nieistniejący | The Nonexistent Knight, Teatro Gioco Vita, Włochy | Italy. Fot. A. Morcinek
 
<b>Okładka | Cover :</b> Rycerz nieistniejący | The Nonexistent Knight, Teatro Gioco Vita, Włochy | Italy. Fot. A. Morcinek
 +
 +
[[Kategoria:Spisy treści 2016]]

Wersja z 22:17, 20 mar 2018

Przejdź do: Teatr Lalek lub Spisy treści 2016
Teatr Lalek. Okładka numeru 2 (124) 2016.



ESEJ | ESSAY
Teatr ożywionej formy | Theatre of the Animated Form – Halina Waszkiel

RECENZJE | REVIEWS
Remus – kult słowa | Remus – the Cult of the Word - Karolina Obszyńska Labirynty myśli nieuczesanych | The Labyrinths of Unkempt Thoughts - Marzenna Wiśniewska

FESTIWALE | FESTIVALS
Nieznośna wieloznaczność „formy” | The Insufferable Ambiguity of “Form” - Karol Suszczyński Przytłaczające i oczyszczające | Overwhelming and Purifying - Magdalena Legendź

ZE ŚWIATA | FROM THE WORLD
Festiwal spotkań | Festival of Meetings - Agata Drwięga Między technologią a wyobraźnią | Between Technology and Imagination - Marek Waszkiel

ROZMOWY | TALKS
Zobaczcie siebie w tym lustrze! | Look At Yourselves In This Mirror! - Z Maliną Prześlugą rozmawia Katarzyna Grajewska | Katarzyna Grajewska talks to Malina Prześluga

PREZANTACJE | PRESENTATIONS
Treść i forma w równowadze | Content and Form in a State of Balance - Karolina Przystupa

Okładka | Cover : Rycerz nieistniejący | The Nonexistent Knight, Teatro Gioco Vita, Włochy | Italy. Fot. A. Morcinek