Glissando 28/2016: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
FilipG1995 (dyskusja | edycje) (Utworzył nową stronę „Funkcje i praktyki Monika Pasiecznik WYKONAWSTWO MUZYKI WSPÓŁCZESNEJ Redefiniowanie brzmienia, czyli wykonawcy w poszukiwaniunowej idiomatyki instrumentalnej Tom...”) |
FilipG1995 (dyskusja | edycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | Przejdź do [[Glissando]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2016|Spisy treści 2016]]<br /> | |
+ | ---- | ||
+ | [[Image:Glissando_28_2016.png|thumb|160px|]] | ||
− | WYKONAWSTWO MUZYKI WSPÓŁCZESNEJ | + | |
+ | '''Funkcje i praktyki Monika Pasiecznik''' | ||
+ | |||
+ | '''WYKONAWSTWO MUZYKI WSPÓŁCZESNEJ''' | ||
Redefiniowanie brzmienia, czyli wykonawcy w poszukiwaniunowej idiomatyki instrumentalnej Tomasz Biernacki | Redefiniowanie brzmienia, czyli wykonawcy w poszukiwaniunowej idiomatyki instrumentalnej Tomasz Biernacki | ||
Linia 30: | Linia 35: | ||
Sztuka latania Sławomir Wojciechowski | Sztuka latania Sławomir Wojciechowski | ||
− | SYSTEM | + | '''SYSTEM''' |
Urządzenie Harry Lehmann, tłum. Monika Pasiecznik | Urządzenie Harry Lehmann, tłum. Monika Pasiecznik | ||
Linia 56: | Linia 61: | ||
Punkt Zero Z Piotrem Peszatem rozmawiają Dominika Micał i Jan Topolski | Punkt Zero Z Piotrem Peszatem rozmawiają Dominika Micał i Jan Topolski | ||
+ | [[Kategoria:Spisy treści 2016]] |
Aktualna wersja na dzień 11:31, 23 mar 2018
Przejdź do Glissando lub Spisy treści 2016
Funkcje i praktyki Monika Pasiecznik
WYKONAWSTWO MUZYKI WSPÓŁCZESNEJ
Redefiniowanie brzmienia, czyli wykonawcy w poszukiwaniunowej idiomatyki instrumentalnej Tomasz Biernacki
Budowanie kontekstu interpretacyjnego: uczenie się Alfabetu kości Briana Ferneyhougha Steven Schick, tłum. Sławomir Królak
Monoperkusja. Poszerzanie możliwości Miłosz Pękala
Wczoraj działało… O (ponownych) wykonaniach muzyki elektroakustycznej Sebastian Berweck, tłum. Małgorzata Cnota
To algorytm jest mózgiem kompozycji. Ja go tylko obsługuję Z Adamem Kośmieją i Kamilem Kęską rozmawia Izabela Smelczyńska
Od translacji do hiperciała. Przekształcenia czynnika performatywnego w nowej muzyce Tomasz Biernacki
Wykonawca (nie)potrzebny od zaraz Mikołaj Pałosz
Sound and image – manipulacja percepcją Małgorzata Walentynowicz Nowe kolektywy cyfrowych tubylców Jak współczesność wpływa na rozwój kultury zespołów Thomas Shäfer, tłum. Prasqual
Bąk, cytra i szałamaja. O znaczeniu zespołu dla komponowania Björn Gottstein, tłum Prasqual
Dziś to marzenie, ale może kiedyś… Czyli jak stworzyć w Polsce zespół muzyki współczesnej Krzysztof Kwiatkowski
Rzut smyczkiem Anna Kwiatkowska
Orogeneza Barbara Kinga Majewska
Sztuka latania Sławomir Wojciechowski
SYSTEM
Urządzenie Harry Lehmann, tłum. Monika Pasiecznik
Muzyka współczesna i instytucje muzyczne w Polsce Lech Dzierżanowski
Notariusz, nie kurator Z Andrzejem Kosowskim, dyrektorem Instytutu Muzyki i Tańca, oraz Mateuszem Cieślakiem rozmawiają Jan Błaszczak i Jan Topolski
Drugi obieg awangardy Filip Lech i Monika Pasiecznik
Festiwale muzyki współczesnej – instrukcja obsługi Monika Żyła Nie wsiadać na konia ze złej strony Z Christine Fischer, dyrektorką festiwalu Eclat w Stuttgarcie, rozmawiają Małgorzata Kęsicka i Karol Nepelski
Kurator i menedżer – nowe funkcje systemu Monika Pasiecznik
Musique boutique Michał Libera
Funkcjonowanie kompozytorów oraz wykonawców muzyki współczesnej w Polsce- wyniki badania ankietowego Mateusz Migut
Ilość to jakość. Projekt Patricka N. Francka The Law of Quality Torsten Möller, tłum. Prasqual
How to Become a Succesful Composer Michael Rebhahn, tłum Prasqual
Trond Reinholdsten – człowiek op(e)ra Łukasz Grabuś
Punkt Zero Z Piotrem Peszatem rozmawiają Dominika Micał i Jan Topolski