Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Glissando 32/2017: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „# 3 2 Z A P I S 3 ADRIANA BOROWSKA about:blank ZAPISYWANIE – ZAPAMIĘTYWANIE – ZANIKANIE 6 '''JUSTYNA STASIOWSKA''' Drowning by Numbers – naukowe uchwycenie ...”)
 
Linia 1: Linia 1:
# 3 2 Z A P I S
+
Przejdź do [[Glissando]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2017|Spisy treści 2017]]<br />
 +
----
 +
[[Image:Glissando_32_2016.jpg|thumb|160px|]]
 +
 
 +
 
 +
'''Z A P I S'''
 
3
 
3
 
ADRIANA BOROWSKA
 
ADRIANA BOROWSKA
Linia 8: Linia 13:
  
 
6
 
6
'''JUSTYNA STASIOWSKA'''
+
JUSTYNA STASIOWSKA
 
Drowning by Numbers – naukowe
 
Drowning by Numbers – naukowe
 
uchwycenie dźwięku w formie zapisu
 
uchwycenie dźwięku w formie zapisu
 
wykresu częstotliwości
 
wykresu częstotliwości
 
11
 
11
'''BENIAMIN GŁUSZEK'''
+
BENIAMIN GŁUSZEK
 
Muzyka zapisana w pracy mózgu
 
Muzyka zapisana w pracy mózgu
 
16
 
16
'''ANTONI MICHNIK'''
+
ANTONI MICHNIK
 
„If You Get Cut, You Better Bandage the
 
„If You Get Cut, You Better Bandage the
 
Knife” – zapis w sztuce dźwięku tworzonej
 
Knife” – zapis w sztuce dźwięku tworzonej
 
przez kobiety w latach 1950–80
 
przez kobiety w latach 1950–80
 
30
 
30
'''MAKSYMILIAN KAPELAŃSKI'''
+
MAKSYMILIAN KAPELAŃSKI
 
Glenn Gould: cisza, fonosfera i muzyka
 
Glenn Gould: cisza, fonosfera i muzyka
 
w odległym zapisie
 
w odległym zapisie
 
35
 
35
'''ANONIM'''
+
ANONIM
 
Po upadku nagrywania albo zapiski bez
 
Po upadku nagrywania albo zapiski bez
 
tytułu i słowa bez autora
 
tytułu i słowa bez autora
 
38
 
38
'''ROMAN BROMBOSZCZ'''
+
ROMAN BROMBOSZCZ
 
ludzie^pszczoły::klastery&drony.
 
ludzie^pszczoły::klastery&drony.
 
Utwór cyberpoetycki.
 
Utwór cyberpoetycki.
 +
 
[Z]UŻYCIE MEDIUM/NOŚNIKA
 
[Z]UŻYCIE MEDIUM/NOŚNIKA
 +
 
44
 
44
'''KRZYSZTOF PIETRASZEWSKI'''
+
KRZYSZTOF PIETRASZEWSKI
 
Muzyka nośnika
 
Muzyka nośnika
 
51
 
51
'''WIOLETA ŻOCHOWSKA'''
+
WIOLETA ŻOCHOWSKA
 
Wpływ streamingu na współczesną kulturę
 
Wpływ streamingu na współczesną kulturę
 
muzyczną. Trzy spojrzenia na nowomedialne
 
muzyczną. Trzy spojrzenia na nowomedialne
 
przemiany
 
przemiany
 
59
 
59
'''PIOTR TKACZ'''
+
PIOTR TKACZ
 
Osobiste historie słuchania
 
Osobiste historie słuchania
 
62
 
62
'''PAUL MARGREE''',
+
PAUL MARGREE,
 
TŁUM.SZYMON OZIMEK
 
TŁUM.SZYMON OZIMEK
 
Baba Vanga nie przewiduje żadnych granic
 
Baba Vanga nie przewiduje żadnych granic
 
66
 
66
'''MACIEJ WIRMAŃSKI'''
+
MACIEJ WIRMAŃSKI
 
Przewrotny pragmatyzm Audile Snow
 
Przewrotny pragmatyzm Audile Snow
 
70
 
70
'''KRZYSZTOF PIETRASZEWSKI'''
+
KRZYSZTOF PIETRASZEWSKI
 
Kierując się uchem. O Chmafu Nocords
 
Kierując się uchem. O Chmafu Nocords
 
75
 
75
'''DOMINIKA KLIMEK'''
+
DOMINIKA KLIMEK
 
„Wszystko po to, żeby dostarczyć ludziom
 
„Wszystko po to, żeby dostarczyć ludziom
 
super brzmiącą rzecz”. O Pionierska Records
 
super brzmiącą rzecz”. O Pionierska Records
 +
 +
UWOLNIENIE NOTACJI?
 +
 
80
 
80
'''HENDRIK FOLKERTS'''
+
HENDRIK FOLKERTS
 
TŁUM. MAŁGORZATA HANUSZKIEWICZCNOTA,
 
TŁUM. MAŁGORZATA HANUSZKIEWICZCNOTA,
 
LECH DZIERŻANOWSKI, ANTONI
 
LECH DZIERŻANOWSKI, ANTONI
'''MICHNIK'''
+
MICHNIK
 
Pilnując wyniku: notacja, ucieleśnienie,
 
Pilnując wyniku: notacja, ucieleśnienie,
 
nażywość
 
nażywość
 
88
 
88
'''MAGDALENA KRYSZTOFORSKA'''
+
MAGDALENA KRYSZTOFORSKA
 
TŁUM. AGATA KLICHOWSKA
 
TŁUM. AGATA KLICHOWSKA
 
Deterytorializując notację: o diagramatycznej
 
Deterytorializując notację: o diagramatycznej
 
naturze parytur graficznych
 
naturze parytur graficznych
 
96
 
96
'''ONDREJ VESELÝ'''
+
ONDREJ VESELÝ
 
TŁUM. AGNIESZKA SŁOWIKOWSKA
 
TŁUM. AGNIESZKA SŁOWIKOWSKA
 
Wspomnienia o Milanie Adamčiaku
 
Wspomnienia o Milanie Adamčiaku
 
99
 
99
'''ALEKSANDER WNUK'''
+
ALEKSANDER WNUK
 
Komunikatywność partytury Mani. Gonxha
 
Komunikatywność partytury Mani. Gonxha
 
Pierluigiego Billonego
 
Pierluigiego Billonego
 
102
 
102
'''BARBARA KINGA MAJEWSKA'''
+
BARBARA KINGA MAJEWSKA
 
Po Maulwerke Dietera Schnebla
 
Po Maulwerke Dietera Schnebla
 
106
 
106
'''MAŁGORZATA GRESZTA'''
+
MAŁGORZATA GRESZTA
 
Grr! Fzz! Fsst!!! Esej wizualny
 
Grr! Fzz! Fsst!!! Esej wizualny
 +
 
(POST)CYFROWE PRAKTYKI
 
(POST)CYFROWE PRAKTYKI
 
PARTYTURY
 
PARTYTURY
  
 
112
 
112
'''PIOTR PESZAT'''
+
PIOTR PESZAT
 
Kompozycja na komputer i cd
 
Kompozycja na komputer i cd
 
122
 
122
'''EWA CICHOŃ'''
+
EWA CICHOŃ
 
Nowy sens partytury. Interaktywność zapisu
 
Nowy sens partytury. Interaktywność zapisu
 
i wykonania na przykładzie Spectral Score
 
i wykonania na przykładzie Spectral Score
 
oraz Wiatrofal
 
oraz Wiatrofal
 
129
 
129
'''IWONA LINDSTEDT'''
+
IWONA LINDSTEDT
 
Notacja – reprezentacja – analiza.
 
Notacja – reprezentacja – analiza.
 
O współczesnych perspektywach wizualizacji
 
O współczesnych perspektywach wizualizacji
 
muzyki
 
muzyki
 
138
 
138
'''MICHAŁ GÓRCZYŃSKI'''
+
MICHAŁ GÓRCZYŃSKI
 
Partytury codzienności – o zapisywaniu
 
Partytury codzienności – o zapisywaniu
 
141
 
141
'''JOSEPH KUDIRKA'''
+
JOSEPH KUDIRKA
 
TŁUM. ANDŻELIKA KACZOROWSKA
 
TŁUM. ANDŻELIKA KACZOROWSKA
 
Kartka
 
Kartka
 
150
 
150
'''TOMASZ BIERNACKI'''
+
TOMASZ BIERNACKI
Kilka słów o sytuacji rynku wydawniczego
+
[[Kategoria:Spisy treści 2017]]

Wersja z 10:49, 23 mar 2018

Przejdź do Glissando lub Spisy treści 2017



Z A P I S 3 ADRIANA BOROWSKA about:blank

ZAPISYWANIE – ZAPAMIĘTYWANIE – ZANIKANIE

6 JUSTYNA STASIOWSKA Drowning by Numbers – naukowe uchwycenie dźwięku w formie zapisu wykresu częstotliwości 11 BENIAMIN GŁUSZEK Muzyka zapisana w pracy mózgu 16 ANTONI MICHNIK „If You Get Cut, You Better Bandage the Knife” – zapis w sztuce dźwięku tworzonej przez kobiety w latach 1950–80 30 MAKSYMILIAN KAPELAŃSKI Glenn Gould: cisza, fonosfera i muzyka w odległym zapisie 35 ANONIM Po upadku nagrywania albo zapiski bez tytułu i słowa bez autora 38 ROMAN BROMBOSZCZ ludzie^pszczoły::klastery&drony. Utwór cyberpoetycki.

[Z]UŻYCIE MEDIUM/NOŚNIKA

44 KRZYSZTOF PIETRASZEWSKI Muzyka nośnika 51 WIOLETA ŻOCHOWSKA Wpływ streamingu na współczesną kulturę muzyczną. Trzy spojrzenia na nowomedialne przemiany 59 PIOTR TKACZ Osobiste historie słuchania 62 PAUL MARGREE, TŁUM.SZYMON OZIMEK Baba Vanga nie przewiduje żadnych granic 66 MACIEJ WIRMAŃSKI Przewrotny pragmatyzm Audile Snow 70 KRZYSZTOF PIETRASZEWSKI Kierując się uchem. O Chmafu Nocords 75 DOMINIKA KLIMEK „Wszystko po to, żeby dostarczyć ludziom super brzmiącą rzecz”. O Pionierska Records

UWOLNIENIE NOTACJI?

80 HENDRIK FOLKERTS TŁUM. MAŁGORZATA HANUSZKIEWICZCNOTA, LECH DZIERŻANOWSKI, ANTONI MICHNIK Pilnując wyniku: notacja, ucieleśnienie, nażywość 88 MAGDALENA KRYSZTOFORSKA TŁUM. AGATA KLICHOWSKA Deterytorializując notację: o diagramatycznej naturze parytur graficznych 96 ONDREJ VESELÝ TŁUM. AGNIESZKA SŁOWIKOWSKA Wspomnienia o Milanie Adamčiaku 99 ALEKSANDER WNUK Komunikatywność partytury Mani. Gonxha Pierluigiego Billonego 102 BARBARA KINGA MAJEWSKA Po Maulwerke Dietera Schnebla 106 MAŁGORZATA GRESZTA Grr! Fzz! Fsst!!! Esej wizualny

(POST)CYFROWE PRAKTYKI PARTYTURY

112 PIOTR PESZAT Kompozycja na komputer i cd 122 EWA CICHOŃ Nowy sens partytury. Interaktywność zapisu i wykonania na przykładzie Spectral Score oraz Wiatrofal 129 IWONA LINDSTEDT Notacja – reprezentacja – analiza. O współczesnych perspektywach wizualizacji muzyki 138 MICHAŁ GÓRCZYŃSKI Partytury codzienności – o zapisywaniu 141 JOSEPH KUDIRKA TŁUM. ANDŻELIKA KACZOROWSKA Kartka 150 TOMASZ BIERNACKI