Orońsko 3-4/2017: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2017<br /> ---- okładka numeru<br /> 3-4/2017...”) |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Specjalne wydanie dedykowane w całości 8.Triennale Młodych, które miało miejsce w Orońsku od końca września 2017 (seminarium) do 7 stycznia 2018 roku (wystawa). Bieżący numer zawiera m.in. teksty kuratorskie Aurelii Nowak, Romualda Demidenki i Tomka Pawłowskiego, tekst Karoliny Plinty „Krytyczny margines. Rzeczywistość artystyczna w Polsce oczami pokolenia postentuzjastycznego”, esej Ewy Tatar „Dyfuzja, infuzja, osmoza, dywersyfikacja sensów: geneza Otwartego Triennale jako laboratorium sztuki”, wywiad Macieja Ratajskiego z Zofią Krawiec „Emancypacja smutnych dziewcząt i chłopców”, biografie i komentarze artystów oraz obszerną dokumentację fotograficzną Triennale. | Specjalne wydanie dedykowane w całości 8.Triennale Młodych, które miało miejsce w Orońsku od końca września 2017 (seminarium) do 7 stycznia 2018 roku (wystawa). Bieżący numer zawiera m.in. teksty kuratorskie Aurelii Nowak, Romualda Demidenki i Tomka Pawłowskiego, tekst Karoliny Plinty „Krytyczny margines. Rzeczywistość artystyczna w Polsce oczami pokolenia postentuzjastycznego”, esej Ewy Tatar „Dyfuzja, infuzja, osmoza, dywersyfikacja sensów: geneza Otwartego Triennale jako laboratorium sztuki”, wywiad Macieja Ratajskiego z Zofią Krawiec „Emancypacja smutnych dziewcząt i chłopców”, biografie i komentarze artystów oraz obszerną dokumentację fotograficzną Triennale. | ||
+ | <br /> | ||
+ | <br /> | ||
+ | [[Kategoria:Spisy treści 2017]] |
Aktualna wersja na dzień 12:59, 18 mar 2021
Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2017
Objętość 140 s., oprawa klejona, język polski i angielski
Specjalne wydanie dedykowane w całości 8.Triennale Młodych, które miało miejsce w Orońsku od końca września 2017 (seminarium) do 7 stycznia 2018 roku (wystawa). Bieżący numer zawiera m.in. teksty kuratorskie Aurelii Nowak, Romualda Demidenki i Tomka Pawłowskiego, tekst Karoliny Plinty „Krytyczny margines. Rzeczywistość artystyczna w Polsce oczami pokolenia postentuzjastycznego”, esej Ewy Tatar „Dyfuzja, infuzja, osmoza, dywersyfikacja sensów: geneza Otwartego Triennale jako laboratorium sztuki”, wywiad Macieja Ratajskiego z Zofią Krawiec „Emancypacja smutnych dziewcząt i chłopców”, biografie i komentarze artystów oraz obszerną dokumentację fotograficzną Triennale.