Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Orońsko 1-2/2020: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
Linia 1: Linia 1:
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2019|Spisy treści 2019]]<br />
+
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2020|Spisy treści 2020]]<br />
 
----
 
----
 
[[Image:Kw_oro_1-2-2020.jpeg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 1-2/2020]]
 
[[Image:Kw_oro_1-2-2020.jpeg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 1-2/2020]]
Linia 26: Linia 26:
 
<br />
 
<br />
 
Eulalia Domanowska – Rzeźba awangardy<br />
 
Eulalia Domanowska – Rzeźba awangardy<br />
 +
<br />
 +
<br />
 +
[[Kategoria:Spisy treści 2020]]

Aktualna wersja na dzień 13:01, 18 mar 2021

Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2020


okładka numeru
1-2/2020


SYMPOZJUM*

Łukasz Guzek – Magdalena Abakanowicz i historia sztuki
Inese Baranovska – Legenda Magdaleny Abakanowicz. Na Łotwie, w Polsce i Europie (Biennale w Lozannie)
Irēna Bužinska – Pamięć mitologiczna. Magdalena Abakanowicz i jej współcześni
Eulalia Domanowska – W przestrzeni Magdaleny Abakanowicz
Ewa Izabela Nowak – Magdalena Abakanowicz versus Niki de Saint Phalle. Próba zestawienia
Imogen Wiltshire – Przedstawienie bólu w twórczości Magdaleny Abakanowicz

_*teksty w wersji polskiej i angielskiej

WYSTAWY OROŃSKIE

W przestrzeni Magdaleny Abakanowicz (fotoreportaż)
Nowości w kolekcji Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku (fotoreportaż)
Monika Rydiger – Obłaskawianie przestrzeni i miejsca. Maciej Szańkowski. Wieloprzestrzenie
Agnieszka Kłos – Trzeci świat. Jonas Aničas, Tauras Kensminas
Dorota Monkiewicz – Karolina Freino. Chansons de geste

WYDARZENIA

Eulalia Domanowska – Rzeźba awangardy