Orońsko 3/2020: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Linia 33: | Linia 33: | ||
<br /> | <br /> | ||
Aneta Szyłak – ''„Międzyjęzyk” jako forma przestrzenna i obiekt performatywny''<br /> | Aneta Szyłak – ''„Międzyjęzyk” jako forma przestrzenna i obiekt performatywny''<br /> | ||
+ | <br /> | ||
+ | <br /> | ||
+ | [[Kategoria:Spisy treści 2020]] |
Aktualna wersja na dzień 13:03, 18 mar 2021
Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2020
Wydarzenia
Katarzyna Trzeciak – Statuomania w czasach ikonoklazmu. Spekulacje o pomnikach pandemii Covid-19
Urszula Usakowska-Wolff – Berlińska scena artystyczna z pandemią w tle
Ewa Izabela Nowak – Kryzys versus sztuka
Waldemar Baraniewski – Architektura pandemiczna Krzysztofa M. Bednarskiego
Wystawy orońskie
Zofia Jabłonowska-Ratajska – Rzeźba w procesie
Agata Goljat – Idy Karkoszki sztuka interwencyjna
Jan Matusewicz – Ambiwalencja. Wystawa Małgorzaty Kopczyńskiej w Galerii „Kaplica”
Agnieszka Sural – Waleczne rzeźby Małgorzaty Mirgi-Tas
Rozważania
Michalina Sablik – Oh my trash!
Rozmowy
O wystawie „Struktura bieli” z jej autorem, Januszem Janczy, rozmawia Agnieszka Jankowska-Marzec
Sylwetki
Joanna Turowicz – Augusta Zamoyskiego zmagania z materią życia i materią sztuki
Dorota Monkiewicz – Rzeźba, której przyczyną jest język i pismo. O twórczości Marleny Kudlickiej
Recenzje
Aneta Szyłak – „Międzyjęzyk” jako forma przestrzenna i obiekt performatywny