Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Orońsko 4/2020: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2020<br /> ---- okładka numeru<br /> 4/2020 '...”)
 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2020|Spisy treści 2020]]<br />
 
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2020|Spisy treści 2020]]<br />
 
----
 
----
[[Image:Kw_oro_4-2020.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 4/2020]]
+
[[Image:Kw_oro_4-2020.jpeg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 4/2020]]
  
  

Wersja z 13:49, 18 mar 2021

Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2020


okładka numeru
4/2020


RZEŹBA JAKO FAKT SPOŁECZNY

Katarzyna Trzeciak – Jak nie mówić o rzeźbie jako fakcie społecznym
Urszula Usakowska-Wolff – Berlin i jego pomniki

WYDARZENIA – POLSKA

Joanna Kiliszek – Archeologia przyszłości. Monika Sosnowska w Zachęcie
Jan Matusewicz – Ciągle obecne. Wystawa „Formy w przestrzeni” w poznańskim Muzeum Narodowym
Anna Szary – Miła Skoczek-Śliwińska, „Uczta”
Eulalia Domanowska – Pomniki wzbudzają emocje

WYSTAWY OROŃSKIE

Bogna Błażewicz – Wśród potłuczonego szkła…
Michalina Sablik – Czuli, odpowiedzialni, walczący. Relacja z 9. Triennale Młodych w Orońsku
Katarzyna Zahorska – Pamięć i czas. O twórczości Tomasza Domańskiego

ROZMOWY

„Terapia narodowa”. Z Peterem Johanssonem rozmawia Katarzyna Kasia

SYLWETKI

Sofia Żezmer – Jimmie Durham: obywatel świata
Rafał Boettner-Łubowski – Andrzej Banachowicz. Obiekty, instalacje i kompozycje quasi-rzeźbiarskie

RECENZJA

Joanna Turowicz – Popęd archiwistyczny i sztuka, płeć i polityka. Recenzja monografii „Zofia Kulik: Methodology, My Love” pod redakcją Agaty Jakubowskiej

AUTOKOMENTARZ

Rafał Boettner-Łubowski – Awangarda / Ariergarda