Teatr Lalek 2-3 (148-149) 2022: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Linia 1: | Linia 1: | ||
Przejdź do: [[Teatr Lalek]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2022|Spisy treści 2022]]<br /> | Przejdź do: [[Teatr Lalek]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2022|Spisy treści 2022]]<br /> | ||
[[Plik: TeatrLalek_nr_148-149_2022_okladka_s1.jpg|200px|thumb|right|Teatr Lalek. Okładka numeru 1 (147) 2022.<br> | [[Plik: TeatrLalek_nr_148-149_2022_okladka_s1.jpg|200px|thumb|right|Teatr Lalek. Okładka numeru 1 (147) 2022.<br> | ||
− | Ilka Schönbein: ''No cóż, teraz tańcz | + | Ilka Schönbein: ''No cóż, teraz tańcz / Eh bien, dansez maintenant'', 2017 fot. Marinette Delanné ]] |
Aktualna wersja na dzień 20:00, 9 cze 2022
Przejdź do: Teatr Lalek lub Spisy treści 2022
Muzyka w teatrze | Music in the Theatre
Z muzycznej historii polskiego teatru lalek | From the Musical History of the Polish Puppet Theatre
Magdalena Figzał-Janikowska
Świadomość audiosfery sceny | Awareness of Stage Audio Sphere
Piotr Klimek
Muzyką jest wszystko | Everything is Music
Grzegorz Turnau
Muzyka i forma | Music and Form
Marcin Nagnajewicz
Teatr jest muzyką | The Theatre is Music
Z Samborem Dudzińskim rozmawia Katarzyna Krajewska | Katarzyna Krajewska talks to Sambor Dudziński
Jerzy Nowosielski
Lalki, ikony i socrealizm | Puppets, Icons and Socialist Realism
Tadeusz Kornaś
Lalkarze świata | Puppeteers of the World
Ilka Schönbein
Marek Waszkiel
Lalki w kinie | Puppets in the Cinema
Inne lalki kina | Other Puppets of the Cinema
Henryk Mazurkiewicz
Festiwale | Festivals
Złotymi zgłoskami – Pestka 2022 | With Golden Letters – Pestka 2022
Karolina Obszyńska
Ze świata | From the World
Teatr lalek niepodległej Ukrainy | Puppet Theatre of Independent Ukraine
Natalija Szapowałowa
Życie w Madrycie | Life in Madrid
Karolina I. Kaleta
Kaavad. Pudełko niekończących się historii | A Box of Unending Stories
Karol Suszczyński
Jubileusze | Anniversaries
Dzieci Stapfa | Stapf’s Children
Michał Kowalczyk
Okładka | Cover : Ilka Schönbein: No cóż, teraz tańcz | Eh bien, dansez maintenant, 2017 fot. Marinette Delanné