JazzPRESS 12/2017
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do JazzPRESS lub Spisy treści 2017
12/2017
SPIS TREŚCI
Od Redakcji
Spis treści
Porterety improwizowane Jazzowe Prezenty
Płyty dla początkujących
Płyty dla zaawansowanych
Książki muzyczne
Wydarzenia
Płyty Pod naszym patronatem TOP NOTE
Recenzje Kuba Płużek Quartet – Froots Maciej Obara Quartet – Unloved Anna Serafińska – Chopin Trio Mateusz Pałka Trio – Sansa Quantum Trio – Duality [Particles & Waves] Marek Napiórkowski – WAW-NYC Tomek Grochot Quintet & Eddie Henderson – In America The Art of Escapism – Havet Ulyánica – Viasna Rafał Gorzycki – Syriusz Dee Dee Bridgewater – Memphis... Yes, I’m Ready Marilena Paradisi & Kirk Lightsey – Some Place Called Where Stacey Kent – I Know I Dream: The Orchestral Sessions Jack DeJohnette, Larry Grenadier, John Medeski, John Scofield – Hudson Mike Stern – Trip Jason Anick & Jason Yeager – United Anouar Brahem – Blue Maqams Lars Danielsson – Liberetto III Różny i ten sam Wadada Duety Brötzmanna Zagraniczne składanki jazzowe
Książki – recenzje Grzegorz Kozyra – Mój jazz Stanisław Danielewicz, Marcin Jacobson – Rockowisko Trójmiasta. Lata 70.
Koncerty Przewodnik koncertowy Transgresywne Jamboree Słuchaj, czego jeszcze nie znasz Patrz, gdzie słuchasz Unikalny, energetyczny koktajl Funkowe party I taka muzyka mnie interesuje! Brzmi i otwiera na nowe możliwości
Rozmowy Jorgos Skolias Istotne jest, gdzie dojdziesz Włodek Pawlik Fortepian potrafi być alfą i omegą Olo Walicki Cały ten jazz! MEET!
Słowo na jazzowo Złota Era Van Geldera Przeżyjmy to jeszcze raz Kanon Jazzu Jean-Luc Ponty – King Kong: Plays The Music Of Frank Zappa My Favorite Things (or quite the opposite…) Muzyka pomaga dotknąć tajemnicy
Pogranicze Down the Backstreets Black Eyed Peas – Behind the Front Jazzowa elegancja na bluesowej płycie Bluesowy Zaułek
Redakcja