Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Rita Baum 18 (2011)

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Redakcja (dyskusja | edycje) z dnia 17:40, 10 sty 2012

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Rita Baum lub Spisy treści 2011


okładka numeru
18/2011


TRANSHUMAN:

Alexander R. Galloway, Eugen Thacker
O MIZANTROPII

Konrad Becker
POTĘGA KLASYFIKACJI – KULTURA, KONTEKST, KOMENDA, KONTROLA, KOMUNIKACJA, KOMPUTER

Carlos Katastrofsky
(vir.us.exe)

Christiane Paul
SZTUKA CYFROWA/ SZTUKA PUBLICZNA: SPOŁECZNOŚCI SIECIOWE

The Institute for Applied Autonomy (IAA)
ENGAGING AMBIVALENCE: INTERVENTIONS IN ENGINEERING CULTURE

Kama Wróbel
ROBAKI W SŁUŻBIE SZTUKI

Anonymus
A LETTER FROM ANONYMUS

Vernor Vinge
OSOBLIWOŚĆ

Ray Kurzweil
PRAWO PRZYSPIESZAJĄCYCH POWROTÓW

Otto Rossler
ENDONOMADOLOGIA

Bruno Marchall
THE UNIVERSAL DOVETAILER ARGUMENT

Ubermorgen
BE SOFT MANIFESTO

Jurgen Schmidhuber
NOWA SZTUCZNA INTELIGENCJA JEST OGÓLNA I MATEMATYCZNIE RYGORYSTYCZNA

Shane Legg Marcus Hutter
DEFINICJE INTELIGENCJI

Robert B. Lisek
KOMBINATORYCZNA INFORMATYKA I NOWA ARCHITEKTURA OGÓLNEJ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI

0100101110101101.ORG
RADIOACTIVE SIDE IN THE HEART OF MANCHESTER

Giorgio Agamben
W SPRAWIE BEZPIECZEŃSTWA I TERRORU

McKenzieWark
THE OCCULTED STATE

Bureau of Inverse Technology
ANTITERROR LINE

Geoff Cox & Martin Knahl
KRYTYKA OPRACOWANIA ZABEZPIECZAJĄCEGO

Robert B. Lisek
CRASH [MANIFESTO]

Critical Art Ensamble
WHEN THOUGHT BECOMES CRIME

Fundamental Research Lab
SPECTRUM/ DAS GESPENTS. SELF-REPLICATION OF PATHOGEN

Agnieszka Kurant
NIEZNANE NIEZNANE

Przemek(czy Przemysław) Sanecki
PAMFLETY

O NEOPOGAŃSTWIE
z Przemysławem Saneckim rozmawia Emilia Wysocka

Emilia Wysocka
„ART AS INFORMATION ABOUT INFORMATION ABOUT ART” – KONCEPTUALIZM I TECHNOLOGIA

Dominik Podsiadły
NEO-GUERILLA-ART

Marta Heberle
ŻYJ WE MNIE, PRZEŻYJ WE MNIE. CIAŁO JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA INNEGO ORAZ TERYTORIUM PAMIĘCI W PROJEKCIE ART ORIENTE OBJET

Joasia Krysta
SPECTRUM

Riccardo Compa
W STRONĘ POLITYKI TRANSHUMANISTYCZNEJ

Mez Breezz
<----[INTER]SECTIONS-A+B->

Alan Sondheim
(nie wiem, co potraktować jako tytuł, ewentualnie czy zrobić incipit)

Michael Basinski
CITY OF WEBS

Marcos Novak
TRANSMITOWANIE ARCHITEKTURY

Monika Wiczewa
WYPADEK LABORATORIUM

CYBER:

Tadeusz Złotorzycki
Cywilizacja gadżetów, czyli technototal

Kazimierz Krzysztofek
Od kultury do antropotechnologii

Katarzyna Szymielewicz
Społeczeństwo w sieci. Między cyber-wolnością i cyber-niewolą

Grażyna Grajewska
Nowe technologie – ideologie – płeć

Marta Zawodna
W poszukiwaniu świętego azylu


TEATR, MIASTO, MASZYNA

Marta Wąsik
Internet jako scena

Sylwia Ogrodniczak
Antyedyp? Czyje to dziecko?

Marcin Boronowski
Miasto jako przestrzeń zamieszkania i jako scena działań do jej zmiany – podejście Antyfaceta

Tekla Woźniak
EUtopia to dobre miejsce

Rafał Jęczmyk
Co oznacza słowo avant

WIERSZE:

Ewa Świąc
wiśnia, saprofity, po zimie, kokony, krew ryby I, krew ryby II, przedostatni

Marta Eloy Cichocka
nie mam czasu pisać wierszy, biała rawska, powody do radości, raport o stanie wojsk, morfeusz na morfinie vs lotus omnivor, pointless

Samantha Kitsch
okrągły rok, motylom, poliż, poliż (2), targ w Scarborough, błahostka