Muzyka 1/2012
Z Katalog.Czasopism.pl
Artykuły
Jurij Snoj
Koncepcja muzyki w „Speculum musicae” Jakuba z Liège
Wojciech Odoj
Anonimowy sześciogłosowy motet „Ave rosa speciosa” z rękopisu Chigi (Bibl. Vat., Ms. Chigi C. VIII 234) i jego możliwe interpretacje
Anna Szweykowska, Zygmunt M. Szweykowski
Czy Charon był pijakiem? „La morte d’Orfeo” (1619) Stefano Landiego na cenzurowanym
Katarzyna Korpanty
Zagadnienie tekstu słownego i jego muzyczna interpretacja w ujęciu niemieckich teoretyków epoki baroku
Anna Tenczyńska
„Gdzie kończy się muzyka?” w literaturze
Sprawozdania
Iwona Lindstedt
Bogumiła Mika: Cytaty w muzyce polskiej XX wieku. Konteksty – fakty – interpretacje. Katowice, Kraków 2008
Marek Bebak
Sebastian Fabian Klonowic: Hebdomas to jest siedm tegodniowych piosnek. Wyd. i opr. Mieczysław Mejor i Elżbieta Wojnowska, red. naukowa tomu Roman Mazurkiewicz, Barbara Przybyszewska-Jarmińska. Warszawa 2010