Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Artluk 1-2 (29-30) 2014

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Redakcja (dyskusja | edycje) z dnia 10:46, 21 sie 2014

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Artluk lub Spisy treści 2014

okładka numeru
1-2 (29-30) 2014

INTRO

Szuflandia
Andrzej Mazurkiewicz

KORESPONDENCJE

8. Berlin-Biennale
Sztuka współczesna z perspektywy postkolonialnej
Alexandra Hołownia

Przyjemność niewiedzy
Justyna Gruszczyk

KONTRAPUNKT

Polokoktowcy,br /> Joanna Pokorna-Pietras

KONTEKSTY

U źródeł sztuki współczesnej

ARTS INCOHERENTS
Tomasz F. de Rosset

Kultura stanu wojennego
Głos w dyskusji
Jacek Kasprzycki

Rewolucja w sztuce polskiej lat 80.
Relacja naocznego świadka
Alexandra Hołownia

Z dystansu
Jerzy Olek

Konstrukcja w procesie
Łódzki ewenement roku 1981
Jacek Kasprzycki

OPCJE

Radykalna transgresja magazynu „Tango”
Dominik Kuryłek

Déjà vu
Andrzej Mazurkiewicz

O sztuce Wrocławia lat 80.
Agnieszka Maria Wasieczko

INTERVIEW

Szlifowanie diamentów nocą
Z Ryszardem Grzybem
rozmawia Krzysztof Stanisławski

PROMOCJE

Rysunki pisane piórkiem
Marian Stępak

MEDIA SZTUKI

Gąbki Tomasza Ciecierskiego
i (nie)czystość malarstwa
Marta Smolińska

Przyciśnij guzik, a my zrobimy resztę.
Kodak. (BTW R.I.P. IN A.D. 2012)
Urszula Kluz-Knopek

PREZENTACJE

Skóra i bebechy obrazu
Fizjologia malarstwa Bartosza Kokosińskiego
Marta Smolińska

Spotkania
Jerzy Kaczmarek

SPOJRZENIE MEDUZY

Estetyczne granice nadziei
Roman Kubicki

ARTYŚCI

Abstrakcja i konkret
Natalia Cieślak

RELACJE

Mdłości: wystawa hipsterska? Ewelina Jarosz

Ej, sztuka konceptualna, nie czepiaj się!
Szymon Bochniarz

Pragnienie
Eulalia Domanowska

Czy(m) jest psi?
Instalatorzy w Art Stations
Natalia Cieślak

Zjazd marzycieli albo (nie)winni czarodzieje
Agata Wesołowska

W głąb materii – w głąb istoty rzeczy
Katarzyna Kulpińska

Kiedy życie przestaje być manifestem
Malina Barcikowska

Czy Joseph Beuys byłby zadowolony z „Areny”?
Katarzyna Lewandowska

LEKCJE PLASTYKI UDZIELANE SAMEMU SOBIE

Lata osiemdziesiąte (niewczesne) część I
Marek Sobczyk

ARCHIWALIA

KOMENTARZ Krajewscy
Diana Wasilewska