ArtPAPIER 22 (290) 2015
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do ArtPAPIER lub Spisy treści 2015
literatura
Agnieszka Wójtowicz-Zając
TAŃCOWAŁY DWA MICHAŁY...? (MICHAŁ WITKOWSKI: 'FYNF UND CFANCYŚ')
Katarzyna Szkaradnik
'LUBIĘ KSIĄŻKI, W KTÓRYCH LICZY SIĘ NOGI STONOGOM', CZYLI SZYMBORSKIEJ CZYTANIE MIĘDZY WIERSZAMI (WISŁAWA SZYMBORSKA: 'WSZYSTKIE LEKTURY NADOBOWIĄZKOWE')
Michał Paweł Urbaniak
LITERATURA STWORZONA Z EPITAFIÓW (BLANDINE LE CALLET: 'MARZENIA WYKUTE W KAMIENIU')
Agnieszka Wójtowicz-Zając
CUD MNIEMANY, CZYLI KRAKOWIACY I RESZTA CEKANII (MARYLA SZYMICZKOWA: 'TAJEMNICA DOMU HELCLÓW')
sztuka
Małgorzata Lebda
TRESOWANA MAŁPA (WORLD PRESS PHOTO 2015)
Sabina Strózik
OBRAZ(OBURSTWO) SCHULZA (BRUNO SCHULZ: KSIĘGA OBRAZÓW)
Zuzanna Sokołowska
MRUGNIJ, TO ZOBACZYSZ (MATEUSZ SZCZYPIŃSKI: KURZ W OKU)
film
Sebastian Smoliński
ŚWIAT TO ZA DUŻO (SPECTRE)
Beata Poprawa
NIE PATRZ NA MNIE TAK JAK DZIŚ (CZERWONY PAJĄK)
Krzysztof Ociepa
BOHATEROWIE SĄ BARDZO ZMĘCZENI (GUNMAN: ODKUPIENIE)
prezentacje
Redakcja
MIŁOSZ WNUKOWSKI: SKARBY UROJONE.
Redakcja
OPERA I POSTKOLONIALIZM. GIOACCHINO ROSSINI: "WŁOSZKA W ALGIERZE"
idee
Magdalena Cebula
OSWOIĆ ISLAM W CZASACH TERRORU (TAHAR BEN JELLOUN: 'CO TO JEST ISLAM?')
Andrzej Juchniewicz
SŁABA PŁEĆ? (R)EWOLUCJA KANONU I KOBIECA DOMINACJA/DEMONIZACJA (AGATA ARASZKIEWICZ: 'ZAPOMNIANA REWOLUCJA')
Michał Kazimierczuk
KONTEKST RETORYKI, CZYLI RZECZ O OSAMOTNIENIU SPENGLERA (OSWALD SPENGLER: 'LATA DECYZJI')
Kinga Kasperek
PO PROSTU DOBRA MONOGRAFIA ('PRZEKAZ DIGITALNY')
komiks
Natalia Kaniak
NIE TAKI ZNOWU NUDZIARZ (DAVID BORING)
Przemysław Pieniążek
MUCHA DO POTĘGI TRZECIEJ (SAGA. TOM 3 / FATALE 3. NA ZACHÓD OD PIEKŁA / CHEW. TOM 3. DELICJE DESEROWE)
Dominik Szcześniak
W CENTRUM ABSURDU (WIELKA UCIECZKA Z OGRÓDKÓW DZIAŁKOWYCH)?
Andrzej Ciszewski
NIEDOLE KRZYŻOWCA (RODRYK)
Natalia Kaniak
FREELANCER NA TACIERZYŃSKIM (ROBACZKI)
Przemysław Pieniążek
WKRACZAJĄC W (NIE)ZNANY ŚWIAT (CZARNOBYL. STREFA / POWRÓCISZ TU / NOTATKI Z CODZIENNOŚCI)
Andrzej Ciszewski NIEBEZPIECZNA TRIADA (BATMAN. NARODZINY DEMONA)