ARTeon 7/2016
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do ARTeon lub Spisy treści 2016
przegląd
wydarzenia
Przebudzanie spojrzenia
Manet w kontekście wystawy w Hamburger Kunsthalle
Aleksandra Kargul
Stwarzać i ratować świat
Fotografie Salgado w Lublinie
Agnieszka Salamon-Radecka
California Dreamin
Ed Ruscha w kontekście nadchodzących wystaw
Wojciech Delikta
Kolekcja urzędnika
„Stosunki pracy” w Muzeum Współczesnym Wrocław
Karolina Staszak
Kształty marzeń
Wystawa „Marzenia i rzeczywistość” w MNW
Poszukując pretekstu
Wystawa obrazów
Henryka Siemiradzkiego w MNK
Paulina Adamczyk
teorie, ideologie, metody?
Przekraczanie granic... zdrowego rozsądku
Posthumanizm
Paula Milczarczyk
sztuka młodych
Paweł Baśnik: Strach przed śmiercią
Oprac. Karolina Staszak
Wypowiadanie formą
Paweł Baśnik
Karolina Staszak
Malwina Mosiejczuk:
Na początku jest iskra
Oprac. Wojciech Delikta
(Nie)śmiertelne heroiny
Malwina Mosiejczuk
Wojciech Delikta
filmowo
Zieleń i peruki
„Kontrakt rysownika” Petera Greenawaya
Włodzimierz Wrzesiński
komentarz
De-Kadencje z publicznego udoju
Komentarz niepokorny
Andrzej Biernacki
książki
aktualia
zapowiedzi
Okładka: Édouard Manet, „Bal masqué à l’opéra / Maskenball in der Oper”,
1873, Öl auf Leinwand, 59,1 x 72,5 cm, National Gallery of Art, Washington, Gift of Mrs. Horace Havemeyer in memory of her mother-in-law,
Louisine W. Havemeyer, 1982.75.1, © National Gallery of Art, Washington, materiały prasowe Hambyrger Kunsthalle