Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Fragile 3 (33) 2016

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Akosciuszko (dyskusja | edycje) z dnia 14:27, 18 lip 2017

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Muzyka

Umysł improwizujący – dyskusja – Mikołaj Trzaska/Rafał Mazur/Michał Górczyński. Moderował Tomasz Gregorczyk

Bruits Jacquesa Attalego czterdzieści lat później – Piotr Tkacz

„To wszystko, co mamy”. Muzycy o improwizacji – Tomasz Gregorczyk, Janusz Jabłoński

Z salonów na barykady: meandry improwizacji nie tylko rockowej – Andrzej Dorobek

Stąpając po niepewnym gruncie – improwizacja w muzyce współczesnej – Ewa Chorościan

Pomyl się lepiej. Wywiad z Johnem Tilburym – Gregorczyk/Jabłoński


Literatura

O performatywności XIX-wiecznych improwizacji – Justyna Czupiłka

Historie na zamówienie. Street art słowa – Irena Wiszniewska

Mrożek i teoria prawie-bytu – Klaudia Muca


Sztuka

Improwizacja w sztuce performance jako narzędzie zmiany rzeczywistości – Małgorzata Kaźmierczak

Zawieszenie porządku. O Fototeatrzyku domowym Ireny Kalickiej – Katarzyna Oczkowska


Film

Tego nie było w scenariuszu! O improwizacji w aktorstwie filmowym – Kamil Kalbarczyk

Improwizacja w służbie normalizacji? Techniki aktorskie The Groundlings w kinie – Grzegorz Stępniak


Kabaret

Whose line it is anyway?, czyli o improwizacji w kabarecie – Marta Cebera


Filozofia

Improwizacja jako filozofia swobody w twórczości Siedmiu Mędrców z Bambusowego Gaju – Dawid Lipka

Być improwizatorem – czyli o braku kontroli – Rafał Mazur


Rekomendacje

Sploty, kłącza, warkocze – Aleksandra Byrska

Do ciebie, Marlonie – Amelia Wichowicz