ARTeon 4/2017
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do ARTeon lub Spisy treści 2017
Non omnis moriar „Nature morte...” we Wrocławiu Aleksandra Kargul
Passé „Złe kobiety” w Poznaniu Karolina Staszak
Pod prąd, do źródeł Malarstwo Sienickiego w Kielcach Andrzej Biernacki
Niewysłowiona kondensacja Cy Twombly w Centre Pompidou Michał Haake
Sztuka in vitro Hugo Boss Prize 2016 Wojciech Delikta
Potrzeba wyrazu Retrospektywa Jerzego Jarnuszkiewicza w Zachęcie Zofia Jabłonowska-Ratajska
Wiek Rembrandta Arcydzieła z Kolekcji Lejdejskiej w Luwrze Włodzimierz Wrzesiński
Sprzątam, mimo że... Akcja Aleki Polis w poznańskim Arsenale Paula Milczarczyk
Robot w Guggenheimie Instalacja w nowojorskim Guggenheim Museum Wojciech Delikta
Łódź kreuje Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi Dominika Pawełczyk
Alfa i omega „Chrystus wśród doktorów” Cimy da Conegliano Paulina Adamczyk
Non omnis moriar „Nature morte...” we Wrocławiu Aleksandra Kargul
Passé „Złe kobiety” w Poznaniu Karolina Staszak
Pod prąd, do źródeł Malarstwo Sienickiego w Kielcach Andrzej Biernacki
Niewysłowiona kondensacja Cy Twombly w Centre Pompidou Michał Haake
Sztuka in vitro Hugo Boss Prize 2016 Wojciech Delikta
Potrzeba wyrazu Retrospektywa Jerzego Jarnuszkiewicza w Zachęcie Zofia Jabłonowska-Ratajska
Wiek Rembrandta Arcydzieła z Kolekcji Lejdejskiej w Luwrze Włodzimierz Wrzesiński
Sprzątam, mimo że... Akcja Aleki Polis w poznańskim Arsenale Paula Milczarczyk
Robot w Guggenheimie Instalacja w nowojorskim Guggenheim Museum Wojciech Delikta
Łódź kreuje Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi Dominika Pawełczyk
Alfa i omega „Chrystus wśród doktorów” Cimy da Conegliano Paulina Adamczyk
Poszukując gwarancji sensu O książce „Rzeczywiste obecności” George’a Steinera Paula Milczarczyk
Kolegcja forsa...le Komentarz | niepokorny Andrzej Biernacki
Anthony Flint, „Le Corbusier. Architekt jutra...” Recenzja książki Przemysław Pieniążek
Adam Organisty, „Co widzisz – co wiesz. Rzecz o Galerii Współczesnej Sztuki Sakralnej »Dom Praczki« w Kielcach” Recenzja książki Karolina Staszak