JazzPRESS 12/2016
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do JazzPRESS lub Spisy treści 2016
SPIS TREŚCI
Od Redakcji
Spis treści
Porterety improwizowane Take , czyli 5 pytań do Marcina Olaka Prezenty na święta poleca JazzPRESS
Wydarzenia
Wspomnienie Pożegnanie giganta czterech strun Victor Bailey (1960 –2016)
Płyty Pod naszym patronatem Top Note Kamil Piotrowicz Sextet – Popular Music Recenzje Paweł Wszołek Quintet – Faith Morte Plays – Anomalia Andrzej Wojciechowski – A Tribute to Benny Goodman Sasha – Woman in Black Kajetan Galas / Tomasz Pruchnicki / Przemysław Jarosz – Yarosh Organ Trio Bartozzi Quartet – Bartozzi Quartet Krzysztof Głuch Oscillate – Krzysztof Głuch Oscillate Tomasz Mreńca – Land John Scofield – Country For Old Men Charlie Parker – Unheard Bird. The Unissued Takes Keith Jarrett – Multitude of Angels Benny Golson – Horizon Ahead Lou Tavano – For You Marius Neset – Snowmelt E.S.T. Symphony – E.S.T. Symphony Nils Petter Molvær – Buoyancy Dewa Budjana – Zentuary The DKV Thing Trio – Collider Richard Pinhas, Tetsuya Yoshida, Masami Akita – Process and Reality / Richard Pinhas & Barry Cleveland – Mu Dragonfly Breath III – Live at The Stone: Megaloprepus Caerulatus
Koncerty Przewodnik koncertowy Wrocławski jesienny maraton jazzowy Muzyczne kolaże Matsa Gustafssona Ziszczona przepowiednia Legenda i latorośle gigantów Warszawa cieplejsza niż São Paulo Zróbmy sobie festiwal
Rozmowy Jan Ptaszyn Wróblewski
Każda muzyka jest pożyteczna
Charles Lloyd
Chciałbym uczynić świat lepszym
Maciej Fortuna
Cały ten jazz! MEET!
Słowo na jazzowo Moja osobista szafa grająca
Wieczór poezji, czyli poeci
Złota Era Van Geldera
Chet Baker & Paul Desmond
– Together – The Complete Studio Recordings Wszystkie drogi prowadzą do Bitches Brew Nowa era – forma modalna u Milesa Davisa
Kanon Jazzu Herbie Hancock – Head Hunters My Favorite Things (or quite the opposite…) Kończymy rok!
Pogranicze Down the Backstreets
Buckshot LeFonque – Buckshot LeFonque
Redakcja