Artluk 1-2 (29-30) 2014
Z Katalog.Czasopism.pl
Przejdź do Artluk lub Spisy treści 2014
INTRO
Szuflandia
Andrzej Mazurkiewicz
KORESPONDENCJE
8. Berlin-Biennale
Sztuka współczesna z perspektywy postkolonialnej
Alexandra Hołownia
Przyjemność niewiedzy
Justyna Gruszczyk
KONTRAPUNKT
Polokoktowcy,br /> Joanna Pokorna-Pietras
KONTEKSTY
U źródeł sztuki współczesnej
ARTS INCOHERENTS
Tomasz F. de Rosset
Kultura stanu wojennego
Głos w dyskusji
Jacek Kasprzycki
Rewolucja w sztuce polskiej lat 80.
Relacja naocznego świadka
Alexandra Hołownia
Z dystansu
Jerzy Olek
Konstrukcja w procesie
Łódzki ewenement roku 1981
Jacek Kasprzycki
OPCJE
Radykalna transgresja magazynu „Tango”
Dominik Kuryłek
Déjà vu
Andrzej Mazurkiewicz
O sztuce Wrocławia lat 80.
Agnieszka Maria Wasieczko
INTERVIEW
Szlifowanie diamentów nocą
Z Ryszardem Grzybem
rozmawia Krzysztof Stanisławski
PROMOCJE
Rysunki pisane piórkiem
Marian Stępak
MEDIA SZTUKI
Gąbki Tomasza Ciecierskiego
i (nie)czystość malarstwa
Marta Smolińska
Przyciśnij guzik, a my zrobimy resztę.
Kodak. (BTW R.I.P. IN A.D. 2012)
Urszula Kluz-Knopek
PREZENTACJE
Skóra i bebechy obrazu
Fizjologia malarstwa Bartosza Kokosińskiego
Marta Smolińska
Spotkania
Jerzy Kaczmarek
SPOJRZENIE MEDUZY
Estetyczne granice nadziei
Roman Kubicki
ARTYŚCI
Abstrakcja i konkret
Natalia Cieślak
RELACJE
Mdłości: wystawa hipsterska? Ewelina Jarosz
Ej, sztuka konceptualna, nie czepiaj się!
Szymon Bochniarz
Pragnienie
Eulalia Domanowska
Czy(m) jest psi?
Instalatorzy w Art Stations
Natalia Cieślak
Zjazd marzycieli albo (nie)winni czarodzieje
Agata Wesołowska
W głąb materii – w głąb istoty rzeczy
Katarzyna Kulpińska
Kiedy życie przestaje być manifestem
Malina Barcikowska
Czy Joseph Beuys byłby zadowolony z „Areny”?
Katarzyna Lewandowska
LEKCJE PLASTYKI UDZIELANE SAMEMU SOBIE
Lata osiemdziesiąte (niewczesne) część I
Marek Sobczyk
ARCHIWALIA
KOMENTARZ Krajewscy
Diana Wasilewska