Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

ARTeon 7/2009: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Przejdź do ARTeon lub Spisy treści 2009<br /> ---- okładka numeru<br /> 7/2009 OD REDAKCJI Sztuka i kino...)
 
 
Linia 62: Linia 62:
  
 
OKŁADKA
 
OKŁADKA
 +
 
Bruce Nauman, „Double poke in the eye II”, 1985, neon, CIAC: Colección Isabel y Agustín Coppel, © 2009 Bruce Nauman / Artists Rights Society (ARS), Nowy Jork, fot. Michele Lamanna, dzięki uprzejmości Philadelphia Museum of Art, materiały prasowe 53. Biennale w Wenecji
 
Bruce Nauman, „Double poke in the eye II”, 1985, neon, CIAC: Colección Isabel y Agustín Coppel, © 2009 Bruce Nauman / Artists Rights Society (ARS), Nowy Jork, fot. Michele Lamanna, dzięki uprzejmości Philadelphia Museum of Art, materiały prasowe 53. Biennale w Wenecji
 
 
 
 
  
  
 
[[Kategoria:Spisy treści 2009]]
 
[[Kategoria:Spisy treści 2009]]

Aktualna wersja na dzień 21:58, 8 lip 2009

Przejdź do ARTeon lub Spisy treści 2009


okładka numeru
7/2009

OD REDAKCJI

Sztuka i kino
Piotr Bernatowicz

PRZEGLĄD

Porozmawiajmy o Iraku

6. edycja Samsung Art Master rozstrzygnięta

WYDARZENIA

Nowe znane światy
Katarzyna Boratyn

Niechciani goście
Katarzyna Boratyn

Gra w Europę
Weronika Dobrowolska

O artyście, który ukradł słońce
Sabina Czajkowska

TEMAT NUMERU: SZTUKA I KINO

Udręki w ekstazie, czyli filmowe portrety oblubieńców sztuki
Przemysław Pieniążek

Nie-ruchome obrazy: malarstwo i kino
Filip Lipiński

KOMENTARZE

Jednak niewinna
Jakub Dąbrowski

KOLEKCJE ŚWIATA

Z wizytą u Hoffmannów
Justyna Balisz

KRONIKA

Piękne kłamstwa
Eulalia Domanowska

Rzeczywistość monitorów
Zofia Jabłonowska-Ratajska

Dech
Sabina Czajkowska

AKTUALIA

ZAPOWIEDZI

OKŁADKA

Bruce Nauman, „Double poke in the eye II”, 1985, neon, CIAC: Colección Isabel y Agustín Coppel, © 2009 Bruce Nauman / Artists Rights Society (ARS), Nowy Jork, fot. Michele Lamanna, dzięki uprzejmości Philadelphia Museum of Art, materiały prasowe 53. Biennale w Wenecji