Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

ArtPAPIER 5 (149) 2010: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Przejdź do ArtPAPIER lub Spisy treści 2010 ---- Winieta pisma<br/><br/> <b>IDEE</b> Paweł Tomczok<b...)
 
 
Linia 8: Linia 8:
 
Paweł Tomczok<br/>
 
Paweł Tomczok<br/>
 
Tylko Marks może nas uratować<br/>
 
Tylko Marks może nas uratować<br/>
Foto
 
  
 
Ryszard Knapek<br/>
 
Ryszard Knapek<br/>
 
Ustanowienie uniwersalizmu<br/>
 
Ustanowienie uniwersalizmu<br/>
Foto
 
  
 
Paweł Miech<br/>
 
Paweł Miech<br/>
 
Do źródeł – od fotokopiarek<br/>
 
Do źródeł – od fotokopiarek<br/>
Foto
 
  
 
Joanna Soćko<br/>
 
Joanna Soćko<br/>
 
Krytyka uniwersytetu
 
Krytyka uniwersytetu
 
  
 
<b>LITERATURA</b>
 
<b>LITERATURA</b>
  
 
Inga Iwasiów<br/>
 
Inga Iwasiów<br/>
Dostarczyć narracji, wypełnić lukę! <br/>
+
Dostarczyć narracji, wypełnić lukę!
foto
+
  
 
Maciej Malicki<br/>
 
Maciej Malicki<br/>
Takie tam<br/>
+
Takie tam
foto
+
  
 
Michał Paweł Urbaniak<br/>
 
Michał Paweł Urbaniak<br/>
 
Emigracyjny american nightmare? <br/>
 
Emigracyjny american nightmare? <br/>
foto
 
  
 
Mirella Siedlaczek – Mikoda<br/>
 
Mirella Siedlaczek – Mikoda<br/>
 
W pogoni za batmanem<br/>
 
W pogoni za batmanem<br/>
foto
 
  
 
Roksana Ziora<br/>
 
Roksana Ziora<br/>
 
Proza niepokoju<br/>
 
Proza niepokoju<br/>
foto
 
  
 
<b>POLECAMY</b>
 
<b>POLECAMY</b>
Linia 50: Linia 41:
 
Magdalena Kempna<br/>
 
Magdalena Kempna<br/>
 
Być jak Jane Eyre? <br/>
 
Być jak Jane Eyre? <br/>
foto
 
  
 
Bolesław Racięski<br/>
 
Bolesław Racięski<br/>
 
Poważni bracia Coen<br/>
 
Poważni bracia Coen<br/>
foto
 
  
 
Przemysław Pieniążek<br/>
 
Przemysław Pieniążek<br/>
 
Wojna jak narkotyk<br/>
 
Wojna jak narkotyk<br/>
foto
 
  
 
Przemysław Pieniążek<br/>
 
Przemysław Pieniążek<br/>
 
Groza guzikowego spojrzenia<br/>
 
Groza guzikowego spojrzenia<br/>
foto
 
  
 
<b>POLECAMY</b>
 
<b>POLECAMY</b>
Linia 70: Linia 57:
 
Łukasz Chotkowski, Maja Kleczewska, Wiesław Kowalski<br/>
 
Łukasz Chotkowski, Maja Kleczewska, Wiesław Kowalski<br/>
 
Jelinek jest jak narkotyk<br/>
 
Jelinek jest jak narkotyk<br/>
foto
 
  
 
Hubert Michalak<br/>
 
Hubert Michalak<br/>
 
Rozważania o umieraniu przedstawień<br/>
 
Rozważania o umieraniu przedstawień<br/>
foto
 
  
 
Anna Baster<br/>
 
Anna Baster<br/>
 
Teatralna walka dwóch... <br/>
 
Teatralna walka dwóch... <br/>
Foto
 
  
 
Anna Hazuka<br/>
 
Anna Hazuka<br/>

Aktualna wersja na dzień 12:36, 31 mar 2010

Przejdź do ArtPAPIER lub Spisy treści 2010


Winieta pisma


IDEE

Paweł Tomczok
Tylko Marks może nas uratować

Ryszard Knapek
Ustanowienie uniwersalizmu

Paweł Miech
Do źródeł – od fotokopiarek

Joanna Soćko
Krytyka uniwersytetu

LITERATURA

Inga Iwasiów
Dostarczyć narracji, wypełnić lukę!

Maciej Malicki
Takie tam

Michał Paweł Urbaniak
Emigracyjny american nightmare?

Mirella Siedlaczek – Mikoda
W pogoni za batmanem

Roksana Ziora
Proza niepokoju

POLECAMY

FILM

Magdalena Kempna
Być jak Jane Eyre?

Bolesław Racięski
Poważni bracia Coen

Przemysław Pieniążek
Wojna jak narkotyk

Przemysław Pieniążek
Groza guzikowego spojrzenia

POLECAMY

MUZYKA

Łukasz Chotkowski, Maja Kleczewska, Wiesław Kowalski
Jelinek jest jak narkotyk

Hubert Michalak
Rozważania o umieraniu przedstawień

Anna Baster
Teatralna walka dwóch...

Anna Hazuka
Bez rewolucji