ArtPAPIER 5 (149) 2010: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Nowa strona: Przejdź do ArtPAPIER lub Spisy treści 2010 ---- Winieta pisma<br/><br/> <b>IDEE</b> Paweł Tomczok<b...) |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
Paweł Tomczok<br/> | Paweł Tomczok<br/> | ||
Tylko Marks może nas uratować<br/> | Tylko Marks może nas uratować<br/> | ||
− | |||
Ryszard Knapek<br/> | Ryszard Knapek<br/> | ||
Ustanowienie uniwersalizmu<br/> | Ustanowienie uniwersalizmu<br/> | ||
− | |||
Paweł Miech<br/> | Paweł Miech<br/> | ||
Do źródeł – od fotokopiarek<br/> | Do źródeł – od fotokopiarek<br/> | ||
− | |||
Joanna Soćko<br/> | Joanna Soćko<br/> | ||
Krytyka uniwersytetu | Krytyka uniwersytetu | ||
− | |||
<b>LITERATURA</b> | <b>LITERATURA</b> | ||
Inga Iwasiów<br/> | Inga Iwasiów<br/> | ||
− | Dostarczyć narracji, wypełnić lukę! | + | Dostarczyć narracji, wypełnić lukę! |
− | + | ||
Maciej Malicki<br/> | Maciej Malicki<br/> | ||
− | Takie tam | + | Takie tam |
− | + | ||
Michał Paweł Urbaniak<br/> | Michał Paweł Urbaniak<br/> | ||
Emigracyjny american nightmare? <br/> | Emigracyjny american nightmare? <br/> | ||
− | |||
Mirella Siedlaczek – Mikoda<br/> | Mirella Siedlaczek – Mikoda<br/> | ||
W pogoni za batmanem<br/> | W pogoni za batmanem<br/> | ||
− | |||
Roksana Ziora<br/> | Roksana Ziora<br/> | ||
Proza niepokoju<br/> | Proza niepokoju<br/> | ||
− | |||
<b>POLECAMY</b> | <b>POLECAMY</b> | ||
Linia 50: | Linia 41: | ||
Magdalena Kempna<br/> | Magdalena Kempna<br/> | ||
Być jak Jane Eyre? <br/> | Być jak Jane Eyre? <br/> | ||
− | |||
Bolesław Racięski<br/> | Bolesław Racięski<br/> | ||
Poważni bracia Coen<br/> | Poważni bracia Coen<br/> | ||
− | |||
Przemysław Pieniążek<br/> | Przemysław Pieniążek<br/> | ||
Wojna jak narkotyk<br/> | Wojna jak narkotyk<br/> | ||
− | |||
Przemysław Pieniążek<br/> | Przemysław Pieniążek<br/> | ||
Groza guzikowego spojrzenia<br/> | Groza guzikowego spojrzenia<br/> | ||
− | |||
<b>POLECAMY</b> | <b>POLECAMY</b> | ||
Linia 70: | Linia 57: | ||
Łukasz Chotkowski, Maja Kleczewska, Wiesław Kowalski<br/> | Łukasz Chotkowski, Maja Kleczewska, Wiesław Kowalski<br/> | ||
Jelinek jest jak narkotyk<br/> | Jelinek jest jak narkotyk<br/> | ||
− | |||
Hubert Michalak<br/> | Hubert Michalak<br/> | ||
Rozważania o umieraniu przedstawień<br/> | Rozważania o umieraniu przedstawień<br/> | ||
− | |||
Anna Baster<br/> | Anna Baster<br/> | ||
Teatralna walka dwóch... <br/> | Teatralna walka dwóch... <br/> | ||
− | |||
Anna Hazuka<br/> | Anna Hazuka<br/> |
Aktualna wersja na dzień 12:36, 31 mar 2010
Przejdź do ArtPAPIER lub Spisy treści 2010
IDEE
Paweł Tomczok
Tylko Marks może nas uratować
Ryszard Knapek
Ustanowienie uniwersalizmu
Paweł Miech
Do źródeł – od fotokopiarek
Joanna Soćko
Krytyka uniwersytetu
LITERATURA
Inga Iwasiów
Dostarczyć narracji, wypełnić lukę!
Maciej Malicki
Takie tam
Michał Paweł Urbaniak
Emigracyjny american nightmare?
Mirella Siedlaczek – Mikoda
W pogoni za batmanem
Roksana Ziora
Proza niepokoju
POLECAMY
FILM
Magdalena Kempna
Być jak Jane Eyre?
Bolesław Racięski
Poważni bracia Coen
Przemysław Pieniążek
Wojna jak narkotyk
Przemysław Pieniążek
Groza guzikowego spojrzenia
POLECAMY
MUZYKA
Łukasz Chotkowski, Maja Kleczewska, Wiesław Kowalski
Jelinek jest jak narkotyk
Hubert Michalak
Rozważania o umieraniu przedstawień
Anna Baster
Teatralna walka dwóch...
Anna Hazuka
Bez rewolucji