Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Artifex 12 (2010): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
Linia 6: Linia 6:
 
<br />
 
<br />
 
<b>ARTYKUŁY</b>
 
<b>ARTYKUŁY</b>
</br>
+
<br/>
</br>IKONOGRAFIA HEROIKOMICZNA W HOGARTHOWSKICH ILUSTRACJACH DO HUDIBRASA SAMUELA BUTLERA
+
<br/>IKONOGRAFIA HEROIKOMICZNA W HOGARTHOWSKICH ILUSTRACJACH DO HUDIBRASA SAMUELA BUTLERA
</br>Jakub Lipski
+
<br/>Jakub Lipski
</br>
+
<br/>
</br>STANISŁAW AUGUST PONIATOWSKI I JEGO PODRÓŻ DO KANIOWA W 1787 ROKU
+
<br/>STANISŁAW AUGUST PONIATOWSKI I JEGO PODRÓŻ DO KANIOWA W 1787 ROKU
</br>Magdalena Olszewska
+
<br/>Magdalena Olszewska
</br>
+
<br/>
</br>POLKI W OCZACH CUDZOZIEMCÓW I RODAKÓW – KOBIECY IDEAŁ ESTETYCZNY W 2. POŁOWIE
+
<br/>POLKI W OCZACH CUDZOZIEMCÓW I RODAKÓW – KOBIECY IDEAŁ ESTETYCZNY W 2. POŁOWIE
 
XVIII I 1. POŁOWIE XIX WIEKU W ŚWIETLE WYBRANEJ LITERATURY PAMIĘTNIKARSKIEJ
 
XVIII I 1. POŁOWIE XIX WIEKU W ŚWIETLE WYBRANEJ LITERATURY PAMIĘTNIKARSKIEJ
</br>Izabela Przepałkowska
+
<br/>Izabela Przepałkowska
</br>
+
<br/>
</br>KRAKOWSKIE LATA APOLINAREGO KOTOWICZA
+
<br/>KRAKOWSKIE LATA APOLINAREGO KOTOWICZA
</br>Alicja Kisiel
+
<br/>Alicja Kisiel
</br>
+
<br/>
</br>CERAMIKA Z KRĘGU INSTYTUTU WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO Z LAT 1955-1965.
+
<br/>CERAMIKA Z KRĘGU INSTYTUTU WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO Z LAT 1955-1965.
 
KIERUNKI-TENDENCJE-IDEE
 
KIERUNKI-TENDENCJE-IDEE
</br>Katarzyna Figura
+
<br/>Katarzyna Figura
</br>
+
<br/>
</br>ANNA MIZERACKA. TWÓRCZOŚĆ Z ZAKRESU GRAFIKI, MALARSTWA I RYSUNKU Z LAT 1967-2007
+
<br/>ANNA MIZERACKA. TWÓRCZOŚĆ Z ZAKRESU GRAFIKI, MALARSTWA I RYSUNKU Z LAT 1967-2007
</br>Katarzyna Figura
+
<br/>Katarzyna Figura
</br>
+
<br/>
</br>FILOZOFIĄ W SZTUKI MEDIALNE – KRÓTKIE OMÓWIENIE RELACJI ZACHODZĄCYCH MIĘDZY INSTALACJĄ WIDEO A WYBRANYMI ASPEKTAMI MYŚLI FILOZOFICZNEJ JEANA BAUDRILLARDA I PAULA VIRILIO
+
<br/>FILOZOFIĄ W SZTUKI MEDIALNE – KRÓTKIE OMÓWIENIE RELACJI ZACHODZĄCYCH MIĘDZY INSTALACJĄ WIDEO A WYBRANYMI ASPEKTAMI MYŚLI FILOZOFICZNEJ JEANA BAUDRILLARDA I PAULA VIRILIO
</br>Aldona Modrzewska
+
<br/>Aldona Modrzewska
</br>
+
<br/>
</br>HISTORIA KOŚCIOŁÓW PARAFII ŚŚ. PIOTRA I PAWŁA W PĘCICACH
+
<br/>HISTORIA KOŚCIOŁÓW PARAFII ŚŚ. PIOTRA I PAWŁA W PĘCICACH
</br>Marcin Kwaśny
+
<br/>Marcin Kwaśny
</br>
+
<br/>
</br>BRZYDKIE CIAŁO W REKLAMIE
+
<br/>BRZYDKIE CIAŁO W REKLAMIE
</br>Marta Norenberg
+
<br/>Marta Norenberg
</br>
+
<br/>
</br>ROZBIJANIE ŹRÓDEŁ NIEWIEDZY – DZIAŁALNOŚĆ GRUPY DZIEWCZĘTA PRZESZANOWNE
+
<br/>ROZBIJANIE ŹRÓDEŁ NIEWIEDZY – DZIAŁALNOŚĆ GRUPY DZIEWCZĘTA PRZESZANOWNE
</br>Małgorzata Pelkowska
+
<br/>Małgorzata Pelkowska
</br>
+
<br/>
 
<br/><b>INFORMACJA</b>
 
<br/><b>INFORMACJA</b>
 
<br/>
 
<br/>

Aktualna wersja na dzień 17:16, 15 gru 2010

Przejdź do Artifex lub Spisy treści 2010


okładka numeru 12 (2010)



ARTYKUŁY

IKONOGRAFIA HEROIKOMICZNA W HOGARTHOWSKICH ILUSTRACJACH DO HUDIBRASA SAMUELA BUTLERA
Jakub Lipski

STANISŁAW AUGUST PONIATOWSKI I JEGO PODRÓŻ DO KANIOWA W 1787 ROKU
Magdalena Olszewska

POLKI W OCZACH CUDZOZIEMCÓW I RODAKÓW – KOBIECY IDEAŁ ESTETYCZNY W 2. POŁOWIE XVIII I 1. POŁOWIE XIX WIEKU W ŚWIETLE WYBRANEJ LITERATURY PAMIĘTNIKARSKIEJ
Izabela Przepałkowska

KRAKOWSKIE LATA APOLINAREGO KOTOWICZA
Alicja Kisiel

CERAMIKA Z KRĘGU INSTYTUTU WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO Z LAT 1955-1965. KIERUNKI-TENDENCJE-IDEE
Katarzyna Figura

ANNA MIZERACKA. TWÓRCZOŚĆ Z ZAKRESU GRAFIKI, MALARSTWA I RYSUNKU Z LAT 1967-2007
Katarzyna Figura

FILOZOFIĄ W SZTUKI MEDIALNE – KRÓTKIE OMÓWIENIE RELACJI ZACHODZĄCYCH MIĘDZY INSTALACJĄ WIDEO A WYBRANYMI ASPEKTAMI MYŚLI FILOZOFICZNEJ JEANA BAUDRILLARDA I PAULA VIRILIO
Aldona Modrzewska

HISTORIA KOŚCIOŁÓW PARAFII ŚŚ. PIOTRA I PAWŁA W PĘCICACH
Marcin Kwaśny

BRZYDKIE CIAŁO W REKLAMIE
Marta Norenberg

ROZBIJANIE ŹRÓDEŁ NIEWIEDZY – DZIAŁALNOŚĆ GRUPY DZIEWCZĘTA PRZESZANOWNE
Małgorzata Pelkowska

INFORMACJA

SPRAWOZDANIE Z PRAC INWENTARYZACYJNYCH PRZEPROWADZONYCH NA TERENACH ZACHODNIEJ UKRAINY W LATACH 2008-2009
Dominika Macios

RECENZJA

DOROTA FOLGA-JANUSZEWSKA (KONCEPCJA, UKŁAD, WSTĘP I REDAKCJA): SYMBOL I FORMA. PRZEMIANY W MALARSTWIE POLSKIM OD 1880 DO 1939
Paweł Drabarczyk