Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

De Musica 13 (2009): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

Linia 2: Linia 2:
  
  
EWA BIEŃKOWSKA <b />
+
EWA BIEŃKOWSKA <br />
 
435 dni
 
435 dni
  

Wersja z 11:59, 13 lis 2014

Przejdź do De Musica lub Spisy treści 2006


EWA BIEŃKOWSKA
435 dni

ANNA TENCZYŃSKA Hermeneutyka „na ziemi niczyjej pomiędzy filozofią, teorią literatury i muzykologią”. Karol Berger o interpretacji

BOGUMIŁA MIKA Od realizacji idei programowości ku obietnicy płynącej z muzyki przeszłości dla przyszłości, czyli cytat w gatunku symfonii XIX i XX wieku (wybrane przykłady)

JOLANTA GUZY-PASIAKOWA Jakości brzmieniowe w „Confused intermezzo (The Pole in Spain)” na flet piccolo, fagot i fortepian z 1939 r. Karola Rathausa

MARLENA GNATOWICZ Allos makhar – szczęście to coś innego…?

DANUTA GWIZDALANKA Sacrum? Profanum? „Jak wam się podoba”

Korespondencja Staiger-Heidegger, tłum. pol. (na podstawie EMIL STAIGER, Die Kunst der Interpretation, Zürich: Atlantis Verlag 1963) MICHAŁ BRISTIGER (w oczekiwaniu na uzyskanie praw autorskich).

MACIEJ JABŁOŃSKI Cierpienie Syreny

MACIEJ JABŁOŃSKI Przyszpilić motyla… Kilka słów o teatrze operowym Mariusza Trelińskiego


LIST DO REDAKCJI

ANTONI BUCHNER Trzy punkty: Muzykologia w kontekście historii – pamięć Zagłady


NOTY O AUTORACH I TŁUMACZACH