De Musica 13 (2009): Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Przejdź do [[ De Musica ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści | + | Przejdź do [[ De Musica ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]] |
Linia 37: | Linia 37: | ||
− | [[Kategoria:Spisy treści | + | [[Kategoria:Spisy treści 2009]] |
Aktualna wersja na dzień 12:09, 13 lis 2014
Przejdź do De Musica lub Spisy treści 2009
EWA BIEŃKOWSKA
435 dni
ANNA TENCZYŃSKA
Hermeneutyka „na ziemi niczyjej pomiędzy filozofią, teorią literatury i muzykologią”. Karol Berger o interpretacji
BOGUMIŁA MIKA
Od realizacji idei programowości ku obietnicy płynącej z muzyki przeszłości dla przyszłości, czyli cytat w gatunku symfonii XIX i XX wieku (wybrane przykłady)
JOLANTA GUZY-PASIAKOWA
Jakości brzmieniowe w „Confused intermezzo (The Pole in Spain)” na flet piccolo, fagot i fortepian z 1939 r. Karola Rathausa
MARLENA GNATOWICZ
Allos makhar – szczęście to coś innego…?
DANUTA GWIZDALANKA
Sacrum? Profanum? „Jak wam się podoba”
Korespondencja Staiger-Heidegger, tłum. pol. (na podstawie EMIL STAIGER, Die Kunst der Interpretation, Zürich: Atlantis Verlag 1963) MICHAŁ BRISTIGER (w oczekiwaniu na uzyskanie praw autorskich).
MACIEJ JABŁOŃSKI
Cierpienie Syreny
MACIEJ JABŁOŃSKI
Przyszpilić motyla… Kilka słów o teatrze operowym Mariusza Trelińskiego
LIST DO REDAKCJI
ANTONI BUCHNER
Trzy punkty: Muzykologia w kontekście historii – pamięć Zagłady
NOTY O AUTORACH I TŁUMACZACH