Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Ha!art 3 (8) 2001: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
 
Linia 1: Linia 1:
 
 
Przejdź do [[ Ha!art ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2001|Spisy treści 2001]]
 
Przejdź do [[ Ha!art ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2001|Spisy treści 2001]]
 
----
 
----
Linia 9: Linia 8:
 
<br />Joanna Rożen
 
<br />Joanna Rożen
 
<br />
 
<br />
<br />Triumf woli Leni Riefenstahl - dokument i propaganda  
+
<br />Triumf woli Leni Riefenstahl - dokument i propaganda  
 
<br />Magdalena Jabłkowska
 
<br />Magdalena Jabłkowska
 
<br />
 
<br />
Linia 18: Linia 17:
 
<br />Piotr Kletowski
 
<br />Piotr Kletowski
 
<br />
 
<br />
<br />Marysia w krainie piękna, czyli rzecz o „cudownych” właściwościach pierścienia z Luksoru tudzież o „Bellissimie” Artura Urbańskiego
+
<br />Marysia w krainie piękna, czyli rzecz o „cudownych” właściwościach pierścienia z Luksoru tudzież o „Bellissimie” Artura Urbańskiego
 
<br />Maciej Fortuna
 
<br />Maciej Fortuna
 
<br />
 
<br />
Linia 42: Linia 41:
 
<br />przekł. Szymon Tomski  
 
<br />przekł. Szymon Tomski  
 
<br />
 
<br />
<br />„Komponowanie to także biznes” - z Andrzejem Chłopeckim  rozmawia  Daniel Cichy
+
<br />„Komponowanie to także biznes” - z Andrzejem Chłopeckim  rozmawia  Daniel Cichy
 
<br />
 
<br />
 
<br />„Jesienna” impresja
 
<br />„Jesienna” impresja
Linia 66: Linia 65:
 
<br />Daniel Odija
 
<br />Daniel Odija
 
<br />
 
<br />
<br />Biuro Ochrony Widza (opowiadanie zawarte w dziesięciu, z pozoru przypadkowych, odsłonach)
+
<br />Biuro Ochrony Widza (opowiadanie zawarte w dziesięciu, z pozoru przypadkowych, odsłonach)
 
<br />Miłka Malzahn
 
<br />Miłka Malzahn
 
<br />
 
<br />
Linia 81: Linia 80:
 
<br />Sławomir Łuczak  
 
<br />Sławomir Łuczak  
 
<br />
 
<br />
<br />Druk kontra piksele
+
<br />[http://witryna.czasopism.pl/gazeta/artykul.php?id_artykulu=87 Druk kontra piksele<br />Hipertekst w literaturze<br />Mirosław Filiciak]
<br />Hipertekst w literaturze
+
<br />Mirosław Filiciak  
+
 
<br />
 
<br />
 
<br /><b>MEDIA</b>
 
<br /><b>MEDIA</b>
 
<br />
 
<br />
<br />Wiele hałasu o Mysz albo „Maus”- opowieść czytającego
+
<br />Wiele hałasu o Mysz albo „Maus”- opowieść czytającego
 
<br />Myszon Holcman  
 
<br />Myszon Holcman  
 
<br />
 
<br />
Linia 101: Linia 98:
 
<br /><b>OBRAZY KULTURY</b>
 
<br /><b>OBRAZY KULTURY</b>
 
<br />
 
<br />
<br />Nędza i rewolucja
+
<br />Nędza i rewolucja
 
<br />Jan Sowa
 
<br />Jan Sowa
 
<br />
 
<br />

Aktualna wersja na dzień 16:05, 14 kwi 2008

Przejdź do Ha!art lub Spisy treści 2001


okładka numeru 3 (8) 2001


FILM

Lukrowane wizje, czyli filmowy obraz Nowej Huty
Joanna Rożen

Triumf woli Leni Riefenstahl - dokument i propaganda
Magdalena Jabłkowska

Gorejące bramy piekła - Kino Ringo Lama
Rafał Gąciarz

Stanley Kubrick - filmowy demiurg
Piotr Kletowski

Marysia w krainie piękna, czyli rzecz o „cudownych” właściwościach pierścienia z Luksoru tudzież o „Bellissimie” Artura Urbańskiego
Maciej Fortuna

Między Bergmanem a Spielbergiem. Warunki debiutu, czyli którędy do Gdyni - z Gregiem Zglinskim rozmawia Igor Stokfiszewski

MUZYKA

Sałatka nutowa
Mariusz Grzebalski

music is your only friend
Alexander Gumz

Muzyka jest… kobietą ?
Maciej Fortuna

11 Symfonia Rimbauda
Martin von Arndt

Björk - przeklady Krzysztofa Radoszka i Agnieszki Sobol

Pralka
przekł. Szymon Tomski

„Komponowanie to także biznes” - z Andrzejem Chłopeckim rozmawia Daniel Cichy

„Jesienna” impresja
Daniel Cichy

GALERIA

Filip Wiśniewski
Wiersze

LITERATURA

Recycling. Notatki na marginesie twórczości własnej i innych roczników siedemdziesiątych
Michał Witkowski

Przygoda
Michał Witkowski

Chmurokorytarz Zygmunta (fragment powieści)
Mariusz Sieniewicz

Muchy i nie tylko
Daniel Odija

Biuro Ochrony Widza (opowiadanie zawarte w dziesięciu, z pozoru przypadkowych, odsłonach)
Miłka Malzahn

HARAR (fragmenty powieści)
Radosław Kobierski

U wrót
Piotr Grzesik

Miłe fantazji początki
Sławomir Shuty ™

Archipelag Rynek, czyli Dziennik Brygida Dżonsa (fragmenty)
Sławomir Łuczak

Druk kontra piksele
Hipertekst w literaturze
Mirosław Filiciak


MEDIA

Wiele hałasu o Mysz albo „Maus”- opowieść czytającego
Myszon Holcman

Satanizm w internecie
Piotr Szarszewski

Serial, najstarsza forma kultury popularnej
Dagmara Romanowska

Estetyka Björk
Agnieszka Kamrowska

OBRAZY KULTURY

Nędza i rewolucja
Jan Sowa

Aby zrozumieć każdy gest - znaczenie badań nad komunikacją niewerbalną
Aneta Załazińska

Komunikowanie w cyber-wirtualnej przestrzeni
Agnieszka Sobol

Dodatek

Kaliński, Franczak - bajka

Sławomir Shuty ™ - BATON (pismo literacko-pornograficzne)

materiały promocyjne festiwalu TEKSTYLIA