Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kultura Popularna 2 (44) 2015

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Mskierska (dyskusja | edycje) z dnia 23:36, 12 mar 2018

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Kultura Popularna lub Spisy treści 2015

Docudrama czyli świadkowanie między trudnymi i łatwymi przyjemnościami, Wiesław Godzic

Turystyka jako rynek doświadczeń, Łukasz Iwasiński

Dna jako kod kulturowy, Jan Domaradzki

Arcybiskup Michalik na celowniku semiologicznych partyzantów, Piotr Zańko

Współczesny teatr polski wobec aborcji, Ewelina Wejbert‑Wąsiewicz

Internetowy talk show. Popularność nazwy czy gatunku?, Joanna Szylko‑Kwas

Od anielskiego śpiewu do ochrypłego krzyku. Przemiany solistów operowych i ich współczesne oblicze, Małgorzata Rychert

Polska wojna kulturowa. Pole bitwy i strony konfliktu, Tomasz Mróz

Komputer jako metamedium w praktykach artystycznych, Lidia Rudzińska

Diabeł i seryjni mordercy. Rzecz o niebanalności zła, Paweł Rzewuski

Wizerunek rodziny i wzorce wychowawcze w programie Surowi rodzice, Anna Golus

Kawaii. Estetyka made in Japan, Tomasz Burdzik

Kontrola nad doborem, selekcją i wykorzystywaniem gier przez dzieci i młodzież, Ewa Rosińska

Performans zmediatyzowany. Hot or not?, Wojciech Kowalczyk

Analiza mitu piękna kobiecego ciała na podstawie wybranych reklam i sztuki krytycznej, Małgorzata Anna Karczmarzyk , Agnieszka Bzymek

Jamming i hakowanie jako praktyki oporu, Kamil Lipiński

Między fikcją a rzeczywistością - czyli po co i dlaczego ogląda się seriale paradokumentalne, Justyna Wrzochul‑Stawinoga