Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Filmowy 59 (2007): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[ Kwartalnik Filmowy ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2007|Spisy treści 2007]]<br />
 
Przejdź do [[ Kwartalnik Filmowy ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2007|Spisy treści 2007]]<br />
 
----
 
----
[[Image:Kwartalnik_filmowy_59_07.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 57-58 (2007)]]
+
[[Image:Kwartalnik_filmowy_59_07.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 59 (2007)]]
  
 
'''Autor w filmie (cz. I)'''
 
'''Autor w filmie (cz. I)'''

Aktualna wersja na dzień 00:16, 24 lis 2007

Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2007


okładka numeru
59 (2007)

Autor w filmie (cz. I)


W numerze m.in.:

Andrew Sarris, Uwagi o teorii autora w 1962 roku

Jean Collet, Autor

René Prédal, Co po śmierci autora?

Alicja Helman, Na tropach autora

Krzysztof Loska, Benshi jako współautor filmu

Marek Hendrykowski, Biografizm w kinie współczesnym

Maciej Stroiński, Tapeta z widokiem. Barton Fink jako adept i prekursor

Przemysław Kaniecki, „Salto” Tadeusza Konwickiego jako filmowa adaptacja własnej metody pisarskiej

Tadeusz Lubelski, Krewniacy z Litwy. Narodziny adaptacji z ducha wspólnoty

Sebastian Jagielski, Być w świecie, którego już nie ma. Kino Andrzeja Barańskiego

Alicja Helman, Szekspir i współczesność

Marcin Giżycki, Kino, komórka, obyczaje

Marcin Dulemba, Autorstwo „Ostatniego kuszenia Chrystusa”

Magdalena Kempna, Siedem razy siedem, czyli jak skonstruować horyzont sensotwórczy w siedmiu krokach na przykładzie siedmiu filmów Marka Koterskiego

Teresa Rutkowska, Realizm literacki a realizm filmowy