Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Filmowy 66 (2009): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2009<br /> ---- [[Image:Kwartalnik_filmowy_66_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 66/...)
 
Linia 1: Linia 1:
        Przejdź do [[Kwartalnik Filmowy]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]]<br />
+
Przejdź do [[Kwartalnik Filmowy]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]]<br />
 
----
 
----
 
[[Image:Kwartalnik_filmowy_66_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 66/2009]]
 
[[Image:Kwartalnik_filmowy_66_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 66/2009]]

Wersja z 16:06, 29 mar 2010

Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2009


okładka numeru
66/2009


OD REDAKCJI

CAMP - DOBRY SMAK ZŁEGO SMAKU

Międzynarodowa intryga. Szpiedzy pop i szykowne sekrety lat 60
FABIO CLETO

Campowy androgyn. Rocky Horror Picture Show Jima Sharmana
KAROLINA KOSIŃSKA

O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. na marginesach campu
JOANNA KULAS

ESTETYKA SZOKU

Dyskretny urok surrealizmu w twórczości filmowej Waleriana Borowczyka
PAULINA KWAS

Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - diabeł Andrzeja Żuławskiego
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK

Alexandro Jodorowsky
PIOTR MIRSKI

Kevin Smith i jego X-świat
ANDRZEJ PITRUS

KOJĄCY UROK KICZU

Hollywooden heart. filmowa kariera Elvisa Presleya
JOANNA STACEWICZ

Dwuznaczny powab. Opera w kinie
IWONA SOWIŃSKA

Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i Podwójne życie Weroniki Krzysztofa Kieślowskiego
AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA

Gnijący pan młody. O kinie Tima Burtona
ŁUKASZ MACIEJEWSKI

AKSJOLOGIE

Obiektywizm subiektywnych pragnień. transcendencja zmysłowości w uczcie Babette Gabriela Axela
WALDEMAR FRĄC

Portret podwójny. Wizerunek depresji
SŁAWOMIR SIKORA

POP-REAKTYWACJA

O pewnej tendencji kina popularnego
MIŁOSZ KŁOBUKOWSKI

Kino odwróconego czasu
MARCIN GIŻYCKI

Kino bezpośrednie w soczewce Mirosława Przylipiaka
EWA MAZIERSKA

Przełomowe filmy w subiektywie Piotra Zawojskiego
BARBARA KITA

NOTY O AUTORACH

SUMMARY

TABLE DE MATIERE