Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Kwartalnik Filmowy 66 (2009): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2009<br /> ---- [[Image:Kwartalnik_filmowy_66_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 66/...)
 
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
        Przejdź do [[Kwartalnik Filmowy]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]]<br />
+
Przejdź do [[Kwartalnik Filmowy]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2009|Spisy treści 2009]]<br />
 
----
 
----
 
[[Image:Kwartalnik_filmowy_66_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 66/2009]]
 
[[Image:Kwartalnik_filmowy_66_09.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 66/2009]]
Linia 11: Linia 11:
 
FABIO CLETO<br/>
 
FABIO CLETO<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Campowy androgyn. Rocky Horror Picture Show Jima Sharmana<br/>
+
Campowy androgyn. <i>Rocky Horror Picture Show</i> Jima Sharmana<br/>
 
KAROLINA KOSIŃSKA<br/>
 
KAROLINA KOSIŃSKA<br/>
 
<br/>
 
<br/>
O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. na marginesach campu<br/>
+
O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. Na marginesach campu<br/>
 
JOANNA KULAS<br/>
 
JOANNA KULAS<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Linia 22: Linia 22:
 
PAULINA KWAS<br/>
 
PAULINA KWAS<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - diabeł Andrzeja Żuławskiego<br/>
+
Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - <i>Diabeł</i> Andrzeja Żuławskiego<br/>
 
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK<br/>
 
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Linia 33: Linia 33:
 
<b>KOJĄCY UROK KICZU</b><br/>
 
<b>KOJĄCY UROK KICZU</b><br/>
 
<br/>
 
<br/>
Hollywooden heart. filmowa kariera Elvisa Presleya<br/>
+
Hollywooden heart. Filmowa kariera Elvisa Presleya<br/>
 
JOANNA STACEWICZ<br/>
 
JOANNA STACEWICZ<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Linia 39: Linia 39:
 
IWONA SOWIŃSKA<br/>
 
IWONA SOWIŃSKA<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i Podwójne życie Weroniki Krzysztofa
+
Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i <i>Podwójne życie Weroniki</i> Krzysztofa Kieślowskiego<br/>
Kieślowskiego<br/>
+
 
AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA<br/>
 
AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Linia 48: Linia 47:
 
<b>AKSJOLOGIE</b><br/>
 
<b>AKSJOLOGIE</b><br/>
 
<br/>
 
<br/>
Obiektywizm subiektywnych pragnień. transcendencja zmysłowości w uczcie Babette Gabriela Axela <br/>
+
Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w <i>Uczcie Babette</i> Gabriela Axela <br/>
 
WALDEMAR FRĄC<br/>
 
WALDEMAR FRĄC<br/>
 
<br/>
 
<br/>
Linia 73: Linia 72:
 
<BR/>
 
<BR/>
 
<B>TABLE DE MATIERE</B><BR/>
 
<B>TABLE DE MATIERE</B><BR/>
 +
 +
[[Kategoria:Spisy treści 2009]]

Aktualna wersja na dzień 12:42, 31 mar 2010

Przejdź do Kwartalnik Filmowy lub Spisy treści 2009


okładka numeru
66/2009


OD REDAKCJI

CAMP - DOBRY SMAK ZŁEGO SMAKU

Międzynarodowa intryga. Szpiedzy pop i szykowne sekrety lat 60
FABIO CLETO

Campowy androgyn. Rocky Horror Picture Show Jima Sharmana
KAROLINA KOSIŃSKA

O oknie wystawowym księgarni Bolesława Prusa. Na marginesach campu
JOANNA KULAS

ESTETYKA SZOKU

Dyskretny urok surrealizmu w twórczości filmowej Waleriana Borowczyka
PAULINA KWAS

Witalność kina przebiega przez jego złe, a nie dobre gusty - Diabeł Andrzeja Żuławskiego
MARTA OLSZEWSKA-JOŃCZYK

Alexandro Jodorowsky
PIOTR MIRSKI

Kevin Smith i jego X-świat
ANDRZEJ PITRUS

KOJĄCY UROK KICZU

Hollywooden heart. Filmowa kariera Elvisa Presleya
JOANNA STACEWICZ

Dwuznaczny powab. Opera w kinie
IWONA SOWIŃSKA

Historia pewnego złudzenia. Teorie kiczu i Podwójne życie Weroniki Krzysztofa Kieślowskiego
AGNIESZKA MORSTIN-POPŁAWSKA

Gnijący pan młody. O kinie Tima Burtona
ŁUKASZ MACIEJEWSKI

AKSJOLOGIE

Obiektywizm subiektywnych pragnień. Transcendencja zmysłowości w Uczcie Babette Gabriela Axela
WALDEMAR FRĄC

Portret podwójny. Wizerunek depresji
SŁAWOMIR SIKORA

POP-REAKTYWACJA

O pewnej tendencji kina popularnego
MIŁOSZ KŁOBUKOWSKI

Kino odwróconego czasu
MARCIN GIŻYCKI

Kino bezpośrednie w soczewce Mirosława Przylipiaka
EWA MAZIERSKA

Przełomowe filmy w subiektywie Piotra Zawojskiego
BARBARA KITA

NOTY O AUTORACH

SUMMARY

TABLE DE MATIERE