Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Notes.na.6.tygodni 62 (2010): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Przejdź do notes.na.6.tygodni lub Spisy treści 2010<br /> ---- okładka numeru<br /> 62/2010 ...)
 
 
Linia 3: Linia 3:
 
[[Image:Notes_na_6_tygodni_62_10.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 62/2010]]
 
[[Image:Notes_na_6_tygodni_62_10.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 62/2010]]
  
✖ Ivan Illich, Jan Sowa: Koniec szkoły  <br/>
+
'''Ivan Illich, Jan Sowa''': Koniec szkoły  <br/>
  
✖ Bill Ayers: Od wewnątrz <br/>
+
'''Bill Ayers''': Od wewnątrz <br/>
  
✖ Jonas Mekas: Pytaj wiatr dlaczego wieje <br/>
+
'''Jonas Mekas''': Pytaj wiatr dlaczego wieje <br/>
  
✖ Andrzej Tobis: Mały zestaw katastroficzny <br/>
+
'''Andrzej Tobis''': Mały zestaw katastroficzny <br/>
  
Ekstra Przewodnik: Najmniej Nowoczesne Muzea Warszawy!<br/>
+
'''EKSTRA PRZEWODNIK''': Najmniej Nowoczesne Muzea Warszawy!<br/>
  
 
'''✖ ZBYT LUDZKO''': Norman Leto, jeden z najciekawszych polskich artystów młodego pokolenia, samouk, w przededniu premiery Sailora, swojego pełnometrażowego filmu oraz książki, opowiada o widzeniu dźwięków, współczynniku efemeryczności dzieła, galeriach zatęchłych od szkolnych nawyków i wyższości biologii nad polityką. <br/>
 
'''✖ ZBYT LUDZKO''': Norman Leto, jeden z najciekawszych polskich artystów młodego pokolenia, samouk, w przededniu premiery Sailora, swojego pełnometrażowego filmu oraz książki, opowiada o widzeniu dźwięków, współczynniku efemeryczności dzieła, galeriach zatęchłych od szkolnych nawyków i wyższości biologii nad polityką. <br/>

Aktualna wersja na dzień 19:35, 10 lip 2010

Przejdź do notes.na.6.tygodni lub Spisy treści 2010


okładka numeru
62/2010

Ivan Illich, Jan Sowa: Koniec szkoły

Bill Ayers: Od wewnątrz

Jonas Mekas: Pytaj wiatr dlaczego wieje

Andrzej Tobis: Mały zestaw katastroficzny

EKSTRA PRZEWODNIK: Najmniej Nowoczesne Muzea Warszawy!

✖ ZBYT LUDZKO: Norman Leto, jeden z najciekawszych polskich artystów młodego pokolenia, samouk, w przededniu premiery Sailora, swojego pełnometrażowego filmu oraz książki, opowiada o widzeniu dźwięków, współczynniku efemeryczności dzieła, galeriach zatęchłych od szkolnych nawyków i wyższości biologii nad polityką.

WYJŚCIE AWARYJNE: Powierzono mu Polski Pawilon na 12. Biennale Architektury w Wenecji awaryjnie. Wraz z Agnieszką Kurant i Aleksandrą Wasilkowską przygotowuje instalację Emergency Exit, której tytuł jest swoistym komentarzem do skomplikowanych losów tegorocznego konkursu na projekt prezentowany w Wenecji. Kim jest Elias Redstone, kurator Pawilonu Polonia, dowiadujemy się u źródeł.

KADRY Z RZECZYWISTOŚCI: Tekstów o sztuce nie jestem już w stanie czytać, nużą mnie one potwornie, są zbiorami kalek, które nie generują żadnej wiedzy ani informacji - rozmowa z Agnieszką Brzeżańską.

CO CHCIAŁ PAN PRZEZ TO POWIEDZIEĆ? Często pyta się artystę, co pan chciał przez to powiedzieć? A to pytanie bez odpowiedzi, bo każdy, nawet poznawszy interpretację autora, odbierze dzieło po swojemu - Michał Gayer o transmisji wrażeń na linii artysta-widz oraz reprodukcjach informacji.

UDRĘKA I EUFORIA: Projektując dla instytucji kultury, zarywają noce najchętniej. Rozmowa o projektowaniu interaktywnym z Huncwotem, czyli Łukaszem Knasieckim i Arkiem Romańskim.

✖ a do tego orientuj się! oraz notesik.na.6.tygodni