Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Orońsko 3/2012: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2012<br /> ---- '''Od redakcji:'''<br /> Dwie wystawy: ucieczka do historii<br /> J...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2012|Spisy treści 2012]]<br />
 
Przejdź do [[Orońsko]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2012|Spisy treści 2012]]<br />
 
----  
 
----  
 
+
[[Image:Kw_oro_3-2012.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br /> 3/2012]]
  
  

Aktualna wersja na dzień 10:08, 31 sty 2013

Przejdź do Orońsko lub Spisy treści 2012


okładka numeru
3/2012


Od redakcji:
Dwie wystawy: ucieczka do historii
Jan Gagacki

Wystawy CRP:
Pomnik smoleński. Werdykt sądu konkursowego;
Maciej Szańkowski – Rzeźbiarz. Adam Procki;
Marta Smolińska – Wymiary niepełnosprawności. Marcin Berdyszak;
Romuald K. Bochyński – Rewitalizacja prawie niemożliwa. Wojciech Zasadni;
Sławomir Marzec – Genesis jako wszystko;
Mariusz Knorowski – Cmentarz – obsesje. Światło i ciemność. Uwe Schloen
Michał Fopp – Ustawka Tomka Kulki
Anna Bińkowska – Dzień, zmierzch i noc. Rzeźby Igora Mitoraja w Agrigento

Wydarzenia:
Anna Szary-Cioczek – Gdzie można znaleźć sztukę? Wszędzie;
Sebastian Cichocki – Przedmioty prawdziwego zaangażowania, czyli nowa sztuka narodowa;
Ewa Małgorzata-Tatar – Klaser ze znaczkami;
Z Volkwinem Margiem rozmawia Urszula Usakowska-Wolf. Skandujące masy, narodowe ambicje i piękne stadiony;
Agnieszka Jankowska-Marzec – Wejście smoka: Dialog z cesarzem Qin. Wystawa rzeźby artystów z Unii Europejskiej i Chin;
Waldemar Pranckiewicz – Zaparkowane rzeźby;
Ewa Izabela Nowak – Denise Rene
Mieczysław Szewczuk – Mieczysław Welter – mistrz portretu;


Rozważania:
Eulalia Domanowska – Muzea bez kurzu. Część VIII: Klasycznie i nowocześnie;
Marek Maksymczak – Kompozycja elementów zmiennych. O Elbląskiej realizacji Adama Marczyńskiego;

Sławomir Marzec