Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Portret on line 45 (2008): Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Nowa strona: Przejdź do Portret on line lub Spisy treści 2008 ---- okładka numeru<br/>45 (2008) '''Rec...)
 
m
Linia 17: Linia 17:
 
Anna Rau, Zobacz, Aleksandra, co narobiłaś <br/>[Aleksandra Ścigała, Zobacz, Marianna, co narobiłaś]  
 
Anna Rau, Zobacz, Aleksandra, co narobiłaś <br/>[Aleksandra Ścigała, Zobacz, Marianna, co narobiłaś]  
  
Tomasz Głowacki, Arszenik i pudełko czekoladek <br/>[Darek Foks, Wielkanoc z tygrysem]
+
Tomasz Głowacki, Arszenik i pudełko czekoladek <br/>[[[Foks Darek | Darek Foks]], Wielkanoc z tygrysem]
  
 
Paweł Chojnowski, Kobieta afgańska <br/>[Petra Prochazkova, Friszta]
 
Paweł Chojnowski, Kobieta afgańska <br/>[Petra Prochazkova, Friszta]

Wersja z 16:48, 18 paź 2008

Przejdź do Portret on line lub Spisy treści 2008


okładka numeru
45 (2008)

Recenzje:

Daria Bruszewska, Stary człowiek i młodość
[Mircea Eliade, Młodość stulatka]

Anna Rau, Spójrz w oczy Marzanny M.
[Grażyna Jeromin-Gałuszka, Oczy Marzanny M.]

Magdalena Damp, Głos, który przetrwał
[David Albahari, Mamidło]

Malwina Slawinska, Pociąg do podróży
[Agnieszka Gałuszka, Międzymiasto]

Ilona Godlewska, Afryka jako cywilizacja przetrwania
[Christopher Hope, Kochankowie mojej matki]

Anna Rau, Zobacz, Aleksandra, co narobiłaś
[Aleksandra Ścigała, Zobacz, Marianna, co narobiłaś]

Tomasz Głowacki, Arszenik i pudełko czekoladek
[[[Foks Darek | Darek Foks]], Wielkanoc z tygrysem]

Paweł Chojnowski, Kobieta afgańska
[Petra Prochazkova, Friszta]

Katarzyna Grabska, Gdzieś pomiędzy „było” a „jest”
[Wioletta Grzegorzewska, Orinoko]


Teatr:

[Miguel de Cervantes, Don Kichote, przekład: Anna Ludwika Czerny, Zygmunt Czerny,
adaptacja: Marek Fiedor, reżyseria: Paweł Szumiec]

Arkadiusz Łuba, Raz, dwa, trzy, Don Kichotem będziesz ty...

Marek Jędrasik, Szaleństwo nie tylko teatralne


Proza:

Maciej Dobosiewicz, BOSCH 3231