Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Pro Arte online 15 (47) 2005: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

 
 
Linia 1: Linia 1:
 
 
Przejdź do [[ Pro Arte online ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2005|Spisy treści 2005]]
 
Przejdź do [[ Pro Arte online ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2005|Spisy treści 2005]]
 
----
 
----
[[Image:806_2005-07-20.jpg|thumb|160px|okładka numeru 15 (47) 2005]]<br />
+
[[Image:Pro_Arte_online.jpg|thumb|160px|okładka numeru 15 (47) 2005]]<br />
 
<br />
 
<br />
 
Monika Błaszczak, Taneczne haiku. Doskonała harmonia chwili zatrzymanej w ruchu (o spektaklu <i>Calligraphy</i>)
 
Monika Błaszczak, Taneczne haiku. Doskonała harmonia chwili zatrzymanej w ruchu (o spektaklu <i>Calligraphy</i>)

Aktualna wersja na dzień 01:28, 28 gru 2007

Przejdź do Pro Arte online lub Spisy treści 2005


okładka numeru 15 (47) 2005


Monika Błaszczak, Taneczne haiku. Doskonała harmonia chwili zatrzymanej w ruchu (o spektaklu Calligraphy)

Monika Błaszczak, Dyskusyjna twarz Malty

Katarzyna Garstecka, Karolina Golimowska, Obrazy, które mówią więcej niż słowa (o Quasi Trilogy)

Monika Błaszczak, Ruch zatrzymany w bezruchu. Jak taniec opowiada o swoich narodzinach (o spektaklu Moment Magdaleny Reiter)

Monika Błaszczak, Ale cyrk! Cyrkowe oblicze Malty (o spektaklach Ocelot – The Spirit of Artistics i 99% unknown)

Monika Błaszczak, Antyk na nowo odczytany, czyli... poprzez dźwięki Orkiestry Antycznej i Tańce Labiryntu pradawny mit został ukazany
(o spektaklu Tezeusz w Labiryncie)

Marta Keil, Rozmowa już po…

Monika Błaszczak, Wojenko, cóżeś Ty za Pani… że za Tobą idą artyści tanecznymi krokami (o spektaklu We are all Marlene Dietrich FOR)

Monika Błaszczak, Poemat spisany dmuchawcem. Poetycka metafora na tyczkach spowita w tęczowy blask północy (o spektaklu The Spheres grupy Strange Fruit)

Alicja Burczak, Echo – jedyny ważny głos na Malcie? (o spektaklu Echo Studia Teatralnego Blum)

Monika Błaszczak, Miasto festiwalem uteatralnione

Monika Błaszczak, Koncert na tarkę i szewski młotek, czyli dadaistyczna kompozycja ze stukotu, łomotu, zgrzytu i chrzęstu (o spektaklu Koncert maszyn, Teatru u Przyjaciół)

Marta Keil, Bardzo ważna rozmowa (o spektaklu Made in Poland, scenariusz i reżyseria Przemysław Wojcieszek)

Monika Błaszczak, „Naścienna” ballada o samotności (o spektaklu Recif Compagnie les Passagers)

Marta Keil, Co z gwiazdami?! – rozmowa z Pawłem Szkotakiem

GALERIA Adam Siemieńczyk, Człowiek z liściem