Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Ruch Muzyczny 12/2012: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „TOMASZ BIERNACKI <br/> Polityka i utopia - ''CONSTRUCTION'' Richarda Barretta ''Musica Polonica Nova 2012'' KRZYSZTOF B. MARCINIAK, EWA SCHREIBER <br/> Nie przeno...”)
 
Linia 1: Linia 1:
 +
Przejdź do [[Ruch Muzyczny]]  lub [[: Kategoria: Spisy treści  2012|Spisy treści 2012 ]]
 +
----
 +
 
TOMASZ BIERNACKI <br/>
 
TOMASZ BIERNACKI <br/>
 
Polityka i utopia - ''CONSTRUCTION'' Richarda Barretta  
 
Polityka i utopia - ''CONSTRUCTION'' Richarda Barretta  
Linia 48: Linia 51:
 
ŁUKASZ KACZMAREK: <br/>
 
ŁUKASZ KACZMAREK: <br/>
 
THE ART OF FUGUE
 
THE ART OF FUGUE
 +
 +
[[Kategoria: Spisy treści 2012]]

Wersja z 13:38, 2 mar 2013

Przejdź do Ruch Muzyczny lub Spisy treści 2012


TOMASZ BIERNACKI
Polityka i utopia - CONSTRUCTION Richarda Barretta Musica Polonica Nova 2012

KRZYSZTOF B. MARCINIAK, EWA SCHREIBER
Nie przenoście nam stolicy do Wrocławia!

MONIKA PASIECZNIK
Mam wysokie wymagania - rozmowa z Joanną Woźny

MAŁGORZATA KOMOROWSKA
Ruch i dźwięk w ponowoczesności

MONIKA GRUDZKA
Kim są Diabły z Loudun?

GIANLUIGI MATTIETTI
Operowy thriller

JÓZEF KAŃSKI
Adamowi Didurowi w hołdzie Medeamaterial w Warszawie

ALEKSANDER LASKOWSKI
Słyszę formy przestrzenne - rozmowa z Pascalem Dusapin

MONIKA PASIECZNIK
Pamiętaj o Medei

PAWEŁ KRZACZKOWSKI
Estetyka bez etyki


RECENZJE

KACPER MIKLASZEWSKI:
Wielkie dzieło na mały temat

MONIKA PASIECZNIK:
Wymyka się i intryguje

ANDRZEJ SUŁEK:
LISZT

MAŁGORZATA KOMOROWSKA:
OREFICE Chopin, opera w 4 aktach

ŁUKASZ KACZMAREK:
THE ART OF FUGUE