Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Ruch Muzyczny 22/2012: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „TOMASZ BIERNACKI muzyczne/cielesne 55. 'Warszawska Jesień' <br/> MONIKA PASIECZNIK <br/> Sceniczna antropologia - wywiad z Manosem Tsangarisem MONIKA PASIECZNI...”)
 
Linia 1: Linia 1:
 +
Przejdź do [[Ruch Muzyczny]]  lub [[: Kategoria: Spisy treści  2012|Spisy treści 2012 ]]
 +
----
 +
 
TOMASZ BIERNACKI muzyczne/cielesne  
 
TOMASZ BIERNACKI muzyczne/cielesne  
  
Linia 62: Linia 65:
 
TOMASZ FLASIŃSKI <br/>
 
TOMASZ FLASIŃSKI <br/>
 
Nie urodziłem się za późno
 
Nie urodziłem się za późno
 +
 +
[[Kategoria: Spisy treści 2012]]

Wersja z 13:45, 2 mar 2013

Przejdź do Ruch Muzyczny lub Spisy treści 2012


TOMASZ BIERNACKI muzyczne/cielesne

55. 'Warszawska Jesień'

MONIKA PASIECZNIK
Sceniczna antropologia - wywiad z Manosem Tsangarisem

MONIKA PASIECZNIK
Muzyczne stany skupienia

KRZYSZTOF KWIATKOWSKI
Głosy i gesty

KRZYSZTOF B. MARCINIAK
Mała i Praska 'Jesień Warszawska'

BEATA BOLESŁAWSKA-LEWANDOWSKA
Druga młodość sonoryzmu, czyli o muzyce polskiej na Festiwalu

MAŁGORZATA KOMOROWSKA
Złote głosy. Arcysopran

STANISŁAW SUCHORA
Operowy Dzień Świstaka

TOMASZ KUBIKOWSKI
Ulisses wraca do siebie

GIANLUIGI MATTIETTI
Rousseau w operze

MACIEJ SIEKIERSKI
Pamiątki po Schellingu dołączyły do pamiątek po Paderewskim

TOMASZ FLASIŃSKI
Nie urodziłem się za późno


RECENZJE

EWA WALASEK:
Nowy wymiar

KACPER MIKLASZEWSKI:
Balsam dla serca

GIANLUIGI MATTIETTI:
BUSONI

STEFAN MÜNCH:
DONIZETTI

ŁUKASZ KACZMAREK:
THE SILVER VIOLIN

MAŁGORZATA KOMOROWSKA:
VILLA-LOBOS


RECENZJE - KSIĄŻKI

TOMASZ FLASIŃSKI
Nie urodziłem się za późno