Studium 4/2000: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
m |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
Przejdź do [[ Studium ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2000|Spisy treści 2000]] | Przejdź do [[ Studium ]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2000|Spisy treści 2000]] | ||
---- | ---- | ||
[[Image:475_2000-10-18.jpg|thumb|160px|okładka numeru 4/2000]]<br /> | [[Image:475_2000-10-18.jpg|thumb|160px|okładka numeru 4/2000]]<br /> | ||
<br /> | <br /> | ||
− | osoby i maski<br /><br />Przebitki<br /> – z Grzegorzem Strumykiem rozmawia Ewa Elżbieta Nowakowska <br /><br />Grzegorz Strumyk <br />Silnie zielona trawa<br /><br />ONIRYZM<br />Henryk Bereza<br />Z „Oniriady”<br /><br />Krystyna Sakowicz<br />Śnienie jakie jest <br /><br />Natalia LL<br />Sztuka jako doświadczenie wewnętrzne; Rejestracja oniryczna;<br />9 stycznia 1978; 14 kwietnia 2000. Sen między Berlinem a Dreznem <br /><br />Kinga Dunin<br />Projekt krytyki onirycznej. Recenzje oniryczne <br /><br />Bohdan Zadura<br />Z „Nocnych kartek” <br /><br />Tadeusz Pióro<br />Siódma woda po Kisielu<br /><br />Tadeusz Komendant<br />Sny Kartezjusza<br /><br />Artur Grabowski<br />Sen i marzenie – dwie strony świadomości, dwie literatury. Próba radykalizacji „Poetyki marzenia” Gastona Bachelarda<br /><br />Zbigniew Machej <br />Wydawcy<br /><br />Wojciech Bonowicz<br />Próbowany<br />Usta nad oczami<br />Początek<br />Czarne ręce<br />Ten sam<br /><br />Michał Piotrowski<br />Wiersz który mówi<br />*** [Znów noc]<br /><br />Michał Witkowski<br />Z tysiąca i jednej kołdry. Sny i wróżby w twórczości Mirona Białoszewskiego <br /><br />Jarosław Klejnocki<br />Drzewo – somnambuliczna arabeska. O jednym wierszu Adama Zagajewskiego (zamiast zapisu wizji sennej utrzymanej w poetyce filmu „Teksańska masakra piłą mechaniczną II”) <br /><br />Dariusz Sośnicki<br />Zapisy snów 1602 – 0204<br /><br />Adam Pluszka <br />13 snów zapamiętanych przez 10 lat<br /><br />Adam Kaczanowski<br />Termonuklearne południe. „Ostatnia plaża” J. G. Ballarda <br /><br />Rafał Witek<br />Sen Karoliny<br /><br />Filip Zawada <br />*** [Raz dwa] <br /><br />Paweł Kempa <br />Cet objet obscur du desir; Sen Tadeusza Różewicza <br /><br />Janusz Kotara <br />Ten, który przejrzał na Nocne i wypowiedział <br />„qui no” [o „Vaterlandzie” Tomasza Różyckiego] <br /><br />Stanisław Lem <br />[Studium wojskowe dla felczerów prowadzić]<br /><br />Marek Gajdziński <br />Sennik (fragmenty); Gazetą; Niewyrażalna tajemnica <br /><br />Adam Wiedemann <br />Sceny łóżkowe (V)<br /><br />Bogdan Zalewski<br />Chińczyk oniryczny. Senne ideogramy z Państwa Środka <br /><br />Ewa Cichoń<br />Sny (ostatnio) <br /><br />Samantha Kitsch <br />Wszyscy śpią <br /><br />RECENZJE, SZKICE, POLEMIKI<br />Ewa Zamorska-Przyłuska<br />Wspólne przechodzenie czasu (Grzegorz Strumyk – „Łzy”) <br /><br />Kingosia Miąskowiak <br />Nie gotowy, a wydany (Bożena Keff - „Nie jest gotowy”) <br /><br />Piotr Marecki <br />Zamojska Kolekcja (Piotr Szewc – „Zmierzchy i poranki”) <br /> <br />Maria Cyranowicz<br />Pawła Marcinkiewicza „Tivoli” czytane w sierpniu 2000 roku na siódmym piętrze bloku ocieplanego styropianem <br /><br />Adam Pluszka<br />Kielnią w kotle (Adam Kwaśny – „Potrawy”)<br /><br />Marek Sikora<br />Po drugiej stronie szklanej tafli (Michał Piotrowski – „Luna”)<br /><br />Jakub Winiarski<br />... albo się nie robi (Piotr Siemion – „Niskie Łąki”) <br /><br />ODDŹWIĘKI<br />Chris Cutler<br />Skala (przeł. Ireneusz Socha)<br /><br />Ireneusz Socha <br />Wieczne światło. X Festiwal Kultury Żydowskiej w Krakowie <br /><br />Publikacje nadesłane <br /><br />Autorzy numeru <br /><br />Ogłoszenia | + | osoby i maski<br /><br />Przebitki<br /> – z Grzegorzem Strumykiem rozmawia Ewa Elżbieta Nowakowska <br /><br />Grzegorz Strumyk <br />Silnie zielona trawa<br /><br />ONIRYZM<br />Henryk Bereza<br />Z „Oniriady”<br /><br />Krystyna Sakowicz<br />Śnienie jakie jest <br /><br />Natalia LL<br />Sztuka jako doświadczenie wewnętrzne; Rejestracja oniryczna;<br />9 stycznia 1978; 14 kwietnia 2000. Sen między Berlinem a Dreznem <br /><br />Kinga Dunin<br />Projekt krytyki onirycznej. Recenzje oniryczne <br /><br />Bohdan Zadura<br />Z „Nocnych kartek” <br /><br />Tadeusz Pióro<br />Siódma woda po Kisielu<br /><br />Tadeusz Komendant<br />Sny Kartezjusza<br /><br />Artur Grabowski<br />Sen i marzenie – dwie strony świadomości, dwie literatury. Próba radykalizacji „Poetyki marzenia” Gastona Bachelarda<br /><br />Zbigniew Machej <br />Wydawcy<br /><br />Wojciech Bonowicz<br />Próbowany<br />Usta nad oczami<br />Początek<br />Czarne ręce<br />Ten sam<br /><br />Michał Piotrowski<br />Wiersz który mówi<br />*** [Znów noc]<br /><br />Michał Witkowski<br />Z tysiąca i jednej kołdry. Sny i wróżby w twórczości Mirona Białoszewskiego <br /><br />Jarosław Klejnocki<br />Drzewo – somnambuliczna arabeska. O jednym wierszu Adama Zagajewskiego (zamiast zapisu wizji sennej utrzymanej w poetyce filmu „Teksańska masakra piłą mechaniczną II”) <br /><br />Dariusz Sośnicki<br />Zapisy snów 1602 – 0204<br /><br />Adam Pluszka <br />13 snów zapamiętanych przez 10 lat<br /><br />Adam Kaczanowski<br />Termonuklearne południe. „Ostatnia plaża” J. G. Ballarda <br /><br />Rafał Witek<br />Sen Karoliny<br /><br />Filip Zawada <br />*** [Raz dwa] <br /><br />Paweł Kempa <br />Cet objet obscur du desir; Sen Tadeusza Różewicza <br /><br />Janusz Kotara <br />Ten, który przejrzał na Nocne i wypowiedział <br />„qui no” [o „Vaterlandzie” Tomasza Różyckiego] <br /><br />Stanisław Lem <br />[Studium wojskowe dla felczerów prowadzić]<br /><br />Marek Gajdziński <br />Sennik (fragmenty); Gazetą; Niewyrażalna tajemnica <br /><br />Adam Wiedemann <br />Sceny łóżkowe (V)<br /><br />Bogdan Zalewski<br />Chińczyk oniryczny. Senne ideogramy z Państwa Środka <br /><br />Ewa Cichoń<br />Sny (ostatnio) <br /><br />Samantha Kitsch <br />Wszyscy śpią <br /><br />RECENZJE, SZKICE, POLEMIKI<br />Ewa Zamorska-Przyłuska<br />Wspólne przechodzenie czasu (Grzegorz Strumyk – „Łzy”) <br /><br />Kingosia Miąskowiak <br />Nie gotowy, a wydany (Bożena Keff - „Nie jest gotowy”) <br /><br />Piotr Marecki <br />Zamojska Kolekcja (Piotr Szewc – „Zmierzchy i poranki”) <br /> <br />[[Cyranowicz Maria | Maria Cyranowicz]]<br />Pawła Marcinkiewicza „Tivoli” czytane w sierpniu 2000 roku na siódmym piętrze bloku ocieplanego styropianem <br /><br />Adam Pluszka<br />Kielnią w kotle (Adam Kwaśny – „Potrawy”)<br /><br />Marek Sikora<br />Po drugiej stronie szklanej tafli (Michał Piotrowski – „Luna”)<br /><br />Jakub Winiarski<br />... albo się nie robi (Piotr Siemion – „Niskie Łąki”) <br /><br />ODDŹWIĘKI<br />Chris Cutler<br />Skala (przeł. Ireneusz Socha)<br /><br />Ireneusz Socha <br />Wieczne światło. X Festiwal Kultury Żydowskiej w Krakowie <br /><br />Publikacje nadesłane <br /><br />Autorzy numeru <br /><br />Ogłoszenia |
[[Kategoria:Spisy treści 2000]] | [[Kategoria:Spisy treści 2000]] |
Aktualna wersja na dzień 18:35, 16 paź 2008
Przejdź do Studium lub Spisy treści 2000
osoby i maski
Przebitki
– z Grzegorzem Strumykiem rozmawia Ewa Elżbieta Nowakowska
Grzegorz Strumyk
Silnie zielona trawa
ONIRYZM
Henryk Bereza
Z „Oniriady”
Krystyna Sakowicz
Śnienie jakie jest
Natalia LL
Sztuka jako doświadczenie wewnętrzne; Rejestracja oniryczna;
9 stycznia 1978; 14 kwietnia 2000. Sen między Berlinem a Dreznem
Kinga Dunin
Projekt krytyki onirycznej. Recenzje oniryczne
Bohdan Zadura
Z „Nocnych kartek”
Tadeusz Pióro
Siódma woda po Kisielu
Tadeusz Komendant
Sny Kartezjusza
Artur Grabowski
Sen i marzenie – dwie strony świadomości, dwie literatury. Próba radykalizacji „Poetyki marzenia” Gastona Bachelarda
Zbigniew Machej
Wydawcy
Wojciech Bonowicz
Próbowany
Usta nad oczami
Początek
Czarne ręce
Ten sam
Michał Piotrowski
Wiersz który mówi
*** [Znów noc]
Michał Witkowski
Z tysiąca i jednej kołdry. Sny i wróżby w twórczości Mirona Białoszewskiego
Jarosław Klejnocki
Drzewo – somnambuliczna arabeska. O jednym wierszu Adama Zagajewskiego (zamiast zapisu wizji sennej utrzymanej w poetyce filmu „Teksańska masakra piłą mechaniczną II”)
Dariusz Sośnicki
Zapisy snów 1602 – 0204
Adam Pluszka
13 snów zapamiętanych przez 10 lat
Adam Kaczanowski
Termonuklearne południe. „Ostatnia plaża” J. G. Ballarda
Rafał Witek
Sen Karoliny
Filip Zawada
*** [Raz dwa]
Paweł Kempa
Cet objet obscur du desir; Sen Tadeusza Różewicza
Janusz Kotara
Ten, który przejrzał na Nocne i wypowiedział
„qui no” [o „Vaterlandzie” Tomasza Różyckiego]
Stanisław Lem
[Studium wojskowe dla felczerów prowadzić]
Marek Gajdziński
Sennik (fragmenty); Gazetą; Niewyrażalna tajemnica
Adam Wiedemann
Sceny łóżkowe (V)
Bogdan Zalewski
Chińczyk oniryczny. Senne ideogramy z Państwa Środka
Ewa Cichoń
Sny (ostatnio)
Samantha Kitsch
Wszyscy śpią
RECENZJE, SZKICE, POLEMIKI
Ewa Zamorska-Przyłuska
Wspólne przechodzenie czasu (Grzegorz Strumyk – „Łzy”)
Kingosia Miąskowiak
Nie gotowy, a wydany (Bożena Keff - „Nie jest gotowy”)
Piotr Marecki
Zamojska Kolekcja (Piotr Szewc – „Zmierzchy i poranki”)
Maria Cyranowicz
Pawła Marcinkiewicza „Tivoli” czytane w sierpniu 2000 roku na siódmym piętrze bloku ocieplanego styropianem
Adam Pluszka
Kielnią w kotle (Adam Kwaśny – „Potrawy”)
Marek Sikora
Po drugiej stronie szklanej tafli (Michał Piotrowski – „Luna”)
Jakub Winiarski
... albo się nie robi (Piotr Siemion – „Niskie Łąki”)
ODDŹWIĘKI
Chris Cutler
Skala (przeł. Ireneusz Socha)
Ireneusz Socha
Wieczne światło. X Festiwal Kultury Żydowskiej w Krakowie
Publikacje nadesłane
Autorzy numeru
Ogłoszenia