Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Teatr 3/2012: Różnice pomiędzy wersjami

Z Katalog.Czasopism.pl

(Utworzył nową stronę „Przejdź do Teatr lub Spisy treści 2012<br /> ---- '''Rumunia''' Trzy spojrzenia na Rumunię<br /> Rumuńskie życie teatralne ...”)
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
Przejdź do [[Teatr]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2012|Spisy treści 2012]]<br />
 
Przejdź do [[Teatr]] lub [[:Kategoria:Spisy treści 2012|Spisy treści 2012]]<br />
 
----
 
----
 +
[[Image:okladka_teatr_3_2012.jpg|thumb|160px|okładka numeru<br />3/2012 ]]
  
 
'''Rumunia'''
 
'''Rumunia'''

Aktualna wersja na dzień 13:32, 29 mar 2012

Przejdź do Teatr lub Spisy treści 2012


okładka numeru
3/2012

Rumunia

Trzy spojrzenia na Rumunię
Rumuńskie życie teatralne opisuje Lucian Dan Teodorovici


Ludzie

Drążyć, szukać, rozwijać się…
Maryla Zielińska analizuje aktorstwo Marka Kality

Nasza obsesja
Z Radu Afrimem rozmawia Iulia Popovici

Ten teatr czasami
Postać Adama Hanuszkiewicza przybliża Wojciech Majcherek

Słuch absolutny
Z Anną Chodakowską rozmawia Michał Smolis

Ambitny teatr ludowy
Wywiad Maryli Zielińskiej z Piotrem Ratajczakiem


Przestrzenie teatru

Polaków pomnik własny
O budowaniu postaci pomnikowych we współczesnym polskim teatrze pisze Wanda Świątkowska


Teatr rumuński

Scenografia rumuńska albo wiara w teatr
Współczesną scenografię rumuńską analizuje Georges Banu


Po premierze

X milimetrów z Y kilometrów
Gianina Cărbunariu opowiada o swoim ostatnim spektaklu

Kontrrewelacja
Spektakl Marsz Polonia z Teatru Powszechnego w Łodzi opisuje Adam Karol Drozdowski

B jak blokowisko
Recenzja Anety Głowackiej ze spektaklu Między nami dobrze jest z Teatru Zagłębia w Sosnowcu

Życie zamknięte w walizce
O Walizce z Teatru Żydowskiego w Warszawie pisze Anna Szymonik

Kwartet na mięśniaków
Fazę Delta z Teatru Wybrzeże w Gdańsku recenzuje Jarosław Zalesiński

W pogoni za sobą
Tekst Agnieszki Michalak o Allegro moderato z Laboratorium Dramatu w Warszawie

Lekcja teatru
Opowieści zimowe z Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy opisuje Paweł Schreiber

Lokowanie (w) spektaklu
Śmierć pracownika z Teatru Polskiego w Poznaniu przybliża Michał Larek

Lament i pomsta
Hekabe z Teatru Polskiego w Warszawie prezentuje Hanna Baltyn-Karpińska


Przegląd

I zawrócił Jontek na wieś
Halkę z Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie recenzuje Dorota Kozińska

Brooklińska rzeź, czyli Rezą w Amerykę
Tekst Edyty Kubikowskiej o Rzezi Romana Polańskiego

Pełen sukces, pełna kasa, czyli teatralne przygody Romana Polańskiego
Teatralną działalność Romana Polańskiego przybliża Łukasz Maciejewski

Pięć razy Rumunia
Paweł Płoski opisuje XXI Narodowy Festiwal Teatralny w Bukareszcie


Czytelnia

Z ironicznym przełamaniem
Z Joanną Krakowską rozmawia Kalina Zalewska

„Mikołajska”, albo odmowa bycia aktorką
Małgorzata Piekutowa recenzuje książkę Mikołajska. Teatr i PRL Joanny Krakowskiej

Co pozostaje, jest do opisania
O publikacji Aleksander Zelwerowicz Barbary Osterloff pisze Beata Guczalska

Śmiech jak skok w przepaść
Recenzja Jolanty Kowalskiej z książki Bogumił Kobiela. Sztuka aktorska Magdaleny Przyborowskiej


Felietony

Uwagi na stronie
Felieton Rafała Węgrzyniaka

Zakaz fotografowania
Felieton Zyty Rudzkiej

Warszawskie pasaże
Felieton Krzysztofa Rutkowskiego