Nasza strona internetowa używa plików cookie (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych. Każdy ma możliwość wyłączenia plików cookie w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Teatr 3/2012

Z Katalog.Czasopism.pl

Wersja Gosia nadwadowska (dyskusja | edycje) z dnia 15:48, 19 mar 2012

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Przejdź do Teatr lub Spisy treści 2012


Rumunia

Trzy spojrzenia na Rumunię
Rumuńskie życie teatralne opisuje Lucian Dan Teodorovici


Ludzie

Drążyć, szukać, rozwijać się…
Maryla Zielińska analizuje aktorstwo Marka Kality

Nasza obsesja
Z Radu Afrimem rozmawia Iulia Popovici

Ten teatr czasami
Postać Adama Hanuszkiewicza przybliża Wojciech Majcherek

Słuch absolutny
Z Anną Chodakowską rozmawia Michał Smolis

Ambitny teatr ludowy
Wywiad Maryli Zielińskiej z Piotrem Ratajczakiem


Przestrzenie teatru

Polaków pomnik własny
O budowaniu postaci pomnikowych we współczesnym polskim teatrze pisze Wanda Świątkowska


Teatr rumuński

Scenografia rumuńska albo wiara w teatr
Współczesną scenografię rumuńską analizuje Georges Banu


Po premierze

X milimetrów z Y kilometrów
Gianina Cărbunariu opowiada o swoim ostatnim spektaklu

Kontrrewelacja
Spektakl Marsz Polonia z Teatru Powszechnego w Łodzi opisuje Adam Karol Drozdowski

B jak blokowisko
Recenzja Anety Głowackiej ze spektaklu Między nami dobrze jest z Teatru Zagłębia w Sosnowcu

Życie zamknięte w walizce
O Walizce z Teatru Żydowskiego w Warszawie pisze Anna Szymonik

Kwartet na mięśniaków
Fazę Delta z Teatru Wybrzeże w Gdańsku recenzuje Jarosław Zalesiński

W pogoni za sobą
Tekst Agnieszki Michalak o Allegro moderato z Laboratorium Dramatu w Warszawie

Lekcja teatru
Opowieści zimowe z Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy opisuje Paweł Schreiber

Lokowanie (w) spektaklu
Śmierć pracownika z Teatru Polskiego w Poznaniu przybliża Michał Larek

Lament i pomsta
Hekabe z Teatru Polskiego w Warszawie prezentuje Hanna Baltyn-Karpińska


Przegląd

I zawrócił Jontek na wieś
Halkę z Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie recenzuje Dorota Kozińska

Brooklińska rzeź, czyli Rezą w Amerykę
Tekst Edyty Kubikowskiej o Rzezi Romana Polańskiego

Pełen sukces, pełna kasa, czyli teatralne przygody Romana Polańskiego
Teatralną działalność Romana Polańskiego przybliża Łukasz Maciejewski

Pięć razy Rumunia
Paweł Płoski opisuje XXI Narodowy Festiwal Teatralny w Bukareszcie


Czytelnia

Z ironicznym przełamaniem
Z Joanną Krakowską rozmawia Kalina Zalewska

„Mikołajska”, albo odmowa bycia aktorką
Małgorzata Piekutowa recenzuje książkę Mikołajska. Teatr i PRL Joanny Krakowskiej

Co pozostaje, jest do opisania
O publikacji Aleksander Zelwerowicz Barbary Osterloff pisze Beata Guczalska

Śmiech jak skok w przepaść
Recenzja Jolanty Kowalskiej z książki Bogumił Kobiela. Sztuka aktorska Magdaleny Przyborowskiej


Felietony

Uwagi na stronie
Felieton Rafała Węgrzyniaka

Zakaz fotografowania
Felieton Zyty Rudzkiej

Warszawskie pasaże
Felieton Krzysztofa Rutkowskiego