Teatr Lalek 1 (107) 2012: Różnice pomiędzy wersjami
Z Katalog.Czasopism.pl
(Utworzył nową stronę „Przejdź do: Teatr Lalek lub Spisy treści 2011<br /><br /><br /> [[Plik:Teatr_Lalek_1(107)_2012.jpg|160px|thumb|right|Teatr La...”) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
]]<br /> | ]]<br /> | ||
'''Od redakcji''' / From the Editors – Lucyna Kozień, Jacques Trudeau | '''Od redakcji''' / From the Editors – Lucyna Kozień, Jacques Trudeau | ||
− | ''' | + | |
− | Być lalkarzem: konieczność – pasja – zawód''' / Being a Puppeteer: Necessity – Passion – Profession – Marek Waszkiel | + | '''Być lalkarzem: konieczność – pasja – zawód''' / Being a Puppeteer: Necessity – Passion – Profession – Marek Waszkiel |
'''Być lalkarzem – dzisiaj''' / Becoming A Puppeteer Today – Lucile Bodson | '''Być lalkarzem – dzisiaj''' / Becoming A Puppeteer Today – Lucile Bodson |
Wersja z 11:26, 20 cze 2012
Przejdź do: Teatr Lalek lub Spisy treści 2011
Od redakcji / From the Editors – Lucyna Kozień, Jacques Trudeau
Być lalkarzem: konieczność – pasja – zawód / Being a Puppeteer: Necessity – Passion – Profession – Marek Waszkiel
Być lalkarzem – dzisiaj / Becoming A Puppeteer Today – Lucile Bodson
Rozkwit kształcenia zawodowego / Heyday of Vocational Training – Marthe Adam
Jak rodzą się lalki / Giving Birth to Puppet-Figures – Greta Bruggeman
Tworzyć, ucząc / Creating through Teaching – Philippe Genty
Niezależność lalki / Independence of The Puppet – Nikolina Georgiewa
Moje wyznanie / A personal account – Nicolas Gousseff
„A posteriori” / ‘A posteriori’ – Claire Heggen
Dążenia... / Aspirations… – Josef Krofta
Krucha dziedzina bytu / Fragile Domain – Rusłan Kudaszow
Lalkarski sposób myślenia / Puppet Way of Thinking – Lenart Andras
Dusza lalki / Soul of the Puppett – Edi Majaron
O roli techniki / The Role of Technique – Fabrizio Montecchi
Technika i intuicja / Technique or Intuition – Stephen Mottram
Metodologia rosyjskiej teatralnej szkoły lalkarzy / Methodology of The Russian School of Theatre for Puppeteers – Nikołaj P. Naumow
Jaka szkoła – dla jakiego teatru? / What Kind of School – For What Kind of Theatre? – Margareta Niculescu
Relacje z lalką / Relationships with the Puppet – Alain Recoing
Gdzie się nauczę urzeczywistniać swój sen? / Where Will I Learn To Materialize My Dream? – Joan Baixas
Być lalkarzem – motywacje najmłodszych artystów / Be A Puppeteer – The Motivations of Young Artists
Noty o autorach
Lista szkół / List of Schools